- Sách
- Ký hiệu PL/XG: 370.1175 OVA
Nhan đề: Bilingual and ESL classrooms :
|
000
| 00000nam a2200000 a 4500 |
---|
001 | 45196 |
---|
002 | 1 |
---|
004 | 55815 |
---|
005 | 202101111635 |
---|
008 | 161118s1998 mau eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
010 | |a 97023752 |
---|
020 | |a0070479593 (pbk. : alk. paper) |
---|
035 | |a37154985 |
---|
035 | ##|a37154985 |
---|
039 | |a20241125220302|bidtocn|c20210111163506|danhpt|y20161118103103|zanhpt |
---|
040 | |aDLC|cDLC|dDLC |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
043 | |an-us--- |
---|
044 | |amau |
---|
050 | 00|aLC3731|b.O96 1998 |
---|
082 | 04|a370.1175|221|bOVA |
---|
100 | 1 |aOvando, Carlos Julio. |
---|
245 | 10|aBilingual and ESL classrooms :|bteaching in multicultural contexts /|cCarlos J. Ovando, Virginia P. Collier ;Jim Cummins. |
---|
246 | 3 |aBilingual and English-as-a-second-language classrooms |
---|
250 | |a2nd ed. |
---|
260 | |aBoston :|bMcGraw-Hill,|cc1998 |
---|
300 | |axix, 388 p. :|bill. ;|c24 cm. |
---|
504 | |aIncludes bibliographical references (p. 319-365) and indexes. |
---|
650 | 00|aMulticultural education|zUnited States. |
---|
650 | 00|aEducation, Bilingual|zUnited States. |
---|
650 | 00|aCommunity and school|zUnited States. |
---|
650 | 10|aEnglish language|xStudy and teaching|xForeign speakers. |
---|
651 | |aUnited States. |
---|
653 | 0 |aTiếng Anh |
---|
653 | 0 |aHoa Kỳ |
---|
653 | 0 |aGiáo dục |
---|
653 | 0 |aSách cho người nước ngoài |
---|
653 | 0 |aGiáo dục đa văn hóa |
---|
653 | 0 |aCommunity and school |
---|
700 | 1 |aCollier, Virginia P. |
---|
852 | |a100|bTK_Tiếng Anh-AN|j(1): 000093912 |
---|
856 | 41|3Table of contents|uhttp://www.loc.gov/catdir/toc/mh022/97023752.html |
---|
856 | 42|3Publisher description|uhttp://www.loc.gov/catdir/description/mh023/97023752.html |
---|
890 | |a1|b0|c0|d0 |
---|
| |
Dòng |
Mã vạch |
Nơi lưu |
Chỉ số xếp giá |
Loại tài liệu |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
Đặt mượn |
1
|
000093912
|
TK_Tiếng Anh-AN
|
370.1175 OVA
|
Sách
|
1
|
Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
|
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|