• Sách
  • 658.402 TRE
    Build for Change :

DDC 658.402
Tác giả CN Trefler, Alan.
Nhan đề Build for Change : Revolutionizing Customer Engagement through Continuous Digital Innovation / Alan Trefler.
Thông tin xuất bản Hoboken : Wiley, 2014
Mô tả vật lý 175 p. : ill. ; 24 cm.
Phụ chú Sách quỹ Châu Á.
Tóm tắt Many companies across the globe will suffer over the next few years as there is an emerging generation of customers who hate doing business with them. Trefler calls this real and imminent threat the Customer Apocalypse. He argues that the connected consumer is giving birth to a new generation of customer who are blowing up the very notion of customer relationship management. They re not interest in a relationship, and they won t be managed. This customer expects to be in control rather than to be controlled, and they want to discover your product or service on their own, and s.
Thuật ngữ chủ đề Customer services
Thuật ngữ chủ đề Business-Customer services-Consumer satisfaction.
Thuật ngữ chủ đề Kinh doanh-Dịch vụ khách hàng-TVĐHHN.
Từ khóa tự do Tiếp thị
Từ khóa tự do Kinh doanh
Từ khóa tự do Business
Từ khóa tự do Customer services
Từ khóa tự do Dịch vụ khách hàng
Từ khóa tự do Chăm sóc khách hàng
Từ khóa tự do Khách hàng
Từ khóa tự do Consumer
Từ khóa tự do Satisfaction
Địa chỉ 100TK_Tiếng Anh-AN(1): 000093329
000 00000cam a2200000 a 4500
00145371
0021
00455991
005202104281055
008161128s2014 nju eng
0091 0
020|a9781118930267
035##|a875247864
039|a20210428105558|banhpt|c20161128124421|dtult|y20161128124421|zhuongnt
0410 |aeng
044|anju
08204|a658.402|bTRE
1001 |aTrefler, Alan.
24510|aBuild for Change :|bRevolutionizing Customer Engagement through Continuous Digital Innovation /|cAlan Trefler.
260|aHoboken :|bWiley,|c2014
300|a175 p. :|bill. ;|c24 cm.
500|aSách quỹ Châu Á.
520|aMany companies across the globe will suffer over the next few years as there is an emerging generation of customers who hate doing business with them. Trefler calls this real and imminent threat the Customer Apocalypse. He argues that the connected consumer is giving birth to a new generation of customer who are blowing up the very notion of customer relationship management. They re not interest in a relationship, and they won t be managed. This customer expects to be in control rather than to be controlled, and they want to discover your product or service on their own, and s.
65000|aCustomer services
65010|aBusiness|xCustomer services|xConsumer satisfaction.
65017|aKinh doanh|xDịch vụ khách hàng|2TVĐHHN.
6530 |aTiếp thị
6530 |aKinh doanh
6530 |aBusiness
6530 |aCustomer services
6530 |aDịch vụ khách hàng
6530 |aChăm sóc khách hàng
6530 |aKhách hàng
6530 |aConsumer
6530 |aSatisfaction
852|a100|bTK_Tiếng Anh-AN|j(1): 000093329
890|a1|b2|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000093329 TK_Tiếng Anh-AN 658.402 TRE Sách 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện

Không có liên kết tài liệu số nào