- Luận văn
- Ký hiệu PL/XG: 428.0071 TRD
Nhan đề: Teachers perceptions on Task-based English Language Teaching (TBLT) approach in reading classrooms:
|
000
| 00000nam a2200000 a 4500 |
---|
001 | 46416 |
---|
002 | 7 |
---|
004 | 57070 |
---|
008 | 170208s2016 vm| a 000 0 eng d |
---|
009 | 1 0 |
---|
039 | |y20170208094512|ztult |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
044 | |avm |
---|
082 | 04|a428.0071|bTRD |
---|
090 | |a428.0071|bTRD |
---|
100 | 0 |aTrần, Bảo Điệp. |
---|
245 | 10|aTeachers perceptions on Task-based English Language Teaching (TBLT) approach in reading classrooms:|bA study at University of Fire-fighting and Prevention (UFFP) /|cTrần Bảo Điệp ; Ngô Tuyết Mai hướng dẫn. |
---|
260 | |aHà Nội :|bĐại học Hà Nội,|c2016. |
---|
300 | |a100 p.;|c30 cm. |
---|
650 | 17|aTiếng Anh|xPhương pháp giảng dạy|xGiáo viên|2TVĐHHN |
---|
653 | 0 |aGiáo viên |
---|
653 | 0 |aEnglish Language Teaching |
---|
653 | 0 |aTiếng Anh |
---|
653 | 0 |aPhương pháp giảng dạy |
---|
655 | 7|aLuận văn|xTiếng Anh|2TVĐHHN |
---|
700 | 0 |aNgô, Tuyết Mai|ehướng dẫn. |
---|
852 | |a300|bNCKH_Luận văn|c302001|j(1): 000091249 |
---|
852 | |a300|bNCKH_Nội sinh|c30702|j(1): 000091248 |
---|
890 | |a2|c1|b0|d2 |
---|
| |
Dòng |
Mã vạch |
Nơi lưu |
Chỉ số xếp giá |
Loại tài liệu |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
Đặt mượn |
1
|
000091249
|
NCKH_Luận văn
|
428.0071 TRD
|
Luận văn
|
2
|
Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
|
|
|
2
|
000091248
|
NCKH_Nội sinh
|
428.0071 TRD
|
Luận văn
|
1
|
Tài liệu không phục vụ
|
|
|
|
|
|
|