- Khoá luận
- Ký hiệu PL/XG: 428.1 BUQ
Nhan đề: The use of dictionary and contextual guessing strategies for vocabulary acquisition through reading among first year student of English department, Hanoi University /
DDC
| 428.1 |
Tác giả CN
| Bùi, Hoàng Quỳnh |
Nhan đề
| The use of dictionary and contextual guessing strategies for vocabulary acquisition through reading among first year student of English department, Hanoi University / Bùi Hoàng Quỳnh ; Trịnh Thị Lê Dung hướng dẫn. |
Thông tin xuất bản
| Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2017. |
Mô tả vật lý
| 39 tr. ; 30 cm. |
Phụ chú
| Appendix |
Tóm tắt
| The presence of unfamiliar words in the reading texts in supposed to cause many difficulties for English as second language (ESL) student while doing reading task.To deal with this concern, many researchers have conducted studies to find out the suitable methods to help learners face with unknown words confidently in reading. |
Từ khóa tự do
| Sử dụng từ điển |
Từ khóa tự do
| vocabulary |
Từ khóa tự do
| contextual guessing strategies |
Từ khóa tự do
| use of dictionary |
Từ khóa tự do
| Đoán từ |
Từ khóa tự do
| Phương pháp học tập |
Từ khóa tự do
| Từ vựng |
Tác giả(bs) CN
| Trịnh, Thị Lê Dung |
Địa chỉ
| 100TK_Kho lưu tổng303001(2): 000103424-5 |
|
000
| 00000nam#a2200000ui#4500 |
---|
001 | 50904 |
---|
002 | 6 |
---|
004 | 3327C2AE-2CC2-4068-9D63-2F15C6F37BE1 |
---|
005 | 201903211450 |
---|
008 | 081223s2017 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
035 | |a1456373949 |
---|
035 | ##|a1083192947 |
---|
039 | |a20241129152950|bidtocn|c20190321145011|dtult|y20171225141108|zhuongnt |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
044 | |avm |
---|
082 | 04|a428.1|bBUQ |
---|
100 | 0|aBùi, Hoàng Quỳnh |
---|
245 | 14|aThe use of dictionary and contextual guessing strategies for vocabulary acquisition through reading among first year student of English department, Hanoi University / |cBùi Hoàng Quỳnh ; Trịnh Thị Lê Dung hướng dẫn. |
---|
260 | |aHà Nội : |bĐại học Hà Nội, |c2017. |
---|
300 | |a39 tr. ; |c30 cm. |
---|
500 | |aAppendix |
---|
520 | |aThe presence of unfamiliar words in the reading texts in supposed to cause many difficulties for English as second language (ESL) student while doing reading task.To deal with this concern, many researchers have conducted studies to find out the suitable methods to help learners face with unknown words confidently in reading. |
---|
653 | 0 |aSử dụng từ điển |
---|
653 | 0 |avocabulary |
---|
653 | 0 |acontextual guessing strategies |
---|
653 | 0 |ause of dictionary |
---|
653 | 0|aĐoán từ |
---|
653 | 0|aPhương pháp học tập |
---|
653 | 0|aTừ vựng |
---|
700 | 0 |aTrịnh, Thị Lê Dung|eHướng dẫn |
---|
852 | |a100|bTK_Kho lưu tổng|c303001|j(2): 000103424-5 |
---|
890 | |a2|c1|b0|d2 |
---|
| |
Dòng |
Mã vạch |
Nơi lưu |
Chỉ số xếp giá |
Loại tài liệu |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
Đặt mượn |
1
|
000103424
|
TK_Kho lưu tổng
|
428.1 BUQ
|
Khoá luận
|
1
|
Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
|
|
|
2
|
000103425
|
TK_Kho lưu tổng
|
428.1 BUQ
|
Khoá luận
|
2
|
Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
|
|
|
|
|
|
|