|
000
| 00000nam#a2200000ui#4500 |
---|
001 | 50947 |
---|
002 | 1 |
---|
004 | 90B4214C-22DA-4DA8-841D-6C1BBBE3F5B5 |
---|
005 | 202101141003 |
---|
008 | 081223s2012 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
020 | |a9780073378695 |
---|
035 | |a657323147 |
---|
035 | ##|a657323147 |
---|
039 | |a20241125220700|bidtocn|c20210114100353|danhpt|y20180126105539|zhuongnt |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
044 | |anyu |
---|
082 | 04|a371.9043|bBAY |
---|
100 | 1 |aBayat, Mojdeh. |
---|
245 | 10|aTeaching exceptional children / |cMojdeh Bayat. |
---|
260 | |aNew York :|bMcGraw-Hill,|c2012 |
---|
300 | |a588 p. ; |c24 cm. |
---|
500 | |aSách Quỹ Châu Á |
---|
520 | |aPresents theoretical information grounded in neuroscience and child development underpinning each disability along with specific behavioral characteristics of that disability. This title includes guidelines that addresses sensory processing deficiencies manifested in regulatory disorders (such as ASD and ADHD) in young children. |
---|
650 | 00|aSpecial education teachers|vHandbooks, manuals, etc |
---|
650 | 10|aDevelopmentally disabled children|xEducation |
---|
650 | 10|aLearning disabled children|xEducation |
---|
653 | 0 |aGiáo viên |
---|
653 | 0 |aTrẻ em |
---|
653 | 0 |aTrẻ em chậm phát triển |
---|
653 | 0|aTrẻ em khuyết tật |
---|
653 | 0|aGiáo dục đặc biệt |
---|
653 | 0|aSác hướng dẫn |
---|
852 | |a100|bTK_Tiếng Anh-AN|j(2): 000104032, 000104056 |
---|
890 | |a2|b0|c0|d0 |
---|
|
|
Dòng |
Mã vạch |
Vị trí |
Giá sách |
Ký hiệu PL/XG |
Phân loại |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
1
|
000104032
|
TK_Tiếng Anh-AN
|
|
371.9043 BAY
|
Sách
|
1
|
|
|
2
|
000104056
|
TK_Tiếng Anh-AN
|
|
371.9043 BAY
|
Sách
|
2
|
Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào