- Bài trích
- Nhan đề: Collaborative writing in Arabic as a second language (ASL) classrooms : A mixed-method study /
|
000
| 00000nas#a2200000ui#4500 |
---|
001 | 58433 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | E596B342-4B9D-4E5E-8E8D-81BC89B02900 |
---|
005 | 202004131646 |
---|
008 | 040910s2019 | eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a07908318 |
---|
035 | |a1456361757 |
---|
039 | |a20241125211520|bidtocn|c20200413164647|dtult|y20200406082211|zthuvt |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
044 | |aenk |
---|
100 | 1|aAlwaleedi, Mohammed Ali. |
---|
245 | 10|aCollaborative writing in Arabic as a second language (ASL) classrooms : A mixed-method study / |cMohammed Ali Alwaleedi, Robyn M. Gillies & M. Obaidul Hamid. |
---|
260 | |aUK : |bTaylor & Francis Group, |c2019. |
---|
300 | |ap. 157-172 ; |c26 cm. |
---|
650 | 17|aNgôn ngữ học|xTiếng Ả Rập |
---|
653 | 0|aLanguage and culture |
---|
653 | 0|aNgoại ngữ 2 |
---|
653 | 0|aCollaborative writing |
---|
653 | 0|aTiếng Ả Rập |
---|
653 | 0|aArabic as a second language (ASL) contexts |
---|
653 | 0|aMixed-method research |
---|
653 | 0|aNghiên cứu hỗn hợp |
---|
653 | 0|aKĩ năng viết |
---|
700 | 1|aGillies, Robyn M. |
---|
700 | 1|aHamid, M. Obaidul |
---|
773 | |tLanguage, Culture and Curriculum|gVol.32, No 2/2019 |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
890 | |a1 |
---|
| |
Không tìm thấy biểu ghi nào
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|