|
000
| 00000nas#a2200000ui#4500 |
---|
001 | 58446 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 62B3FB41-F1B3-4430-B24D-91ECF6FFAA1B |
---|
005 | 202007220954 |
---|
008 | 040910s2019 | eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a07908318 |
---|
039 | |a20200722095410|bhuongnt|c20200413171418|dtult|y20200406144944|zthuvt |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
044 | |aenk |
---|
100 | 1|aHardman, William. |
---|
245 | 10|aMore fronted adverbials than ever before’. Writing feedback practices and grammatical metalanguage in an English primary school / |cWilliam Hardman. |
---|
260 | |aUK : |bTaylor & Francis Group, |c2019. |
---|
300 | |ap. 35-50 ;|c26 cm. |
---|
650 | 17|aTiếng Anh|xPhương pháp giảng dạy |
---|
653 | 0|aNgữ pháp |
---|
653 | 0|aPrimary school |
---|
653 | 0|aGrammar |
---|
653 | 0|aLanguage and Education |
---|
653 | 0|aTiểu học |
---|
653 | 0|aWriting feedback |
---|
653 | 0|aMetalanguage |
---|
653 | 0|aNational Curriculum for England |
---|
653 | 0|aViết nhận xét |
---|
653 | 0|aGiảng dạy |
---|
700 | 1|aBell, Huw |
---|
773 | |tLanguage and Education|gVol.33, No 1/2019 |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
890 | |a1 |
---|
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào