|
000
| 00000nas#a2200000ui#4500 |
---|
001 | 58460 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 0E1476ED-8A17-4C00-836C-E3661FF99791 |
---|
005 | 202007220959 |
---|
008 | 040910s2019 | eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a07908318 |
---|
035 | |a1456368992 |
---|
039 | |a20241208235543|bidtocn|c20200722095955|dhuongnt|y20200407105845|zthuvt |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
044 | |aenk |
---|
100 | 1|aRydland, Veslem⊘y. |
---|
245 | 10|aArgumentative peer discussions following individual reading increase comprehension / |cVeslem⊘y Rydland & Vibeke Gr⊘ver. |
---|
260 | |aUK : |bTaylor & Francis Group, |c2019. |
---|
300 | |ap. 379-394 ; |c26 cm. |
---|
650 | 17|aPhương pháp giảng dạy|xNgôn ngữ |
---|
653 | 0|aElementary education |
---|
653 | 0|aReading comprehension |
---|
653 | 0|aTừ vựng |
---|
653 | 0|aNgôn ngữ thứ hai |
---|
653 | 0|aVocabulary |
---|
653 | 0|aTiểu học |
---|
653 | 0|aĐọc hiểu |
---|
653 | 0|aMultilinguistic classrooms |
---|
653 | 0|aPeer discussion |
---|
653 | 0|aThảo luận nhóm |
---|
700 | 1|aGr⊘ver, Vibeke |
---|
773 | |tLanguage and Education|gVol.33, No 4/2019 |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
|
|
Không tìm thấy biểu ghi nào
Không có liên kết tài liệu số nào