- Tài liệu môn học
- Ký hiệu PL/XG: 428.4 ZWI
Nhan đề: Inside reading 2 : the academic word list in context /
|
000
| 00000nam#a2200000u##4500 |
---|
001 | 59233 |
---|
002 | 20 |
---|
004 | BAA2E79F-6ADD-4957-987C-6FD8EB3BA23B |
---|
005 | 202311281617 |
---|
008 | 231120s2012 nyu eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
020 | |a9780194416283 |
---|
035 | |a858577953 |
---|
039 | |a20241209000731|bidtocn|c20231128161749|dhuongnt|y20200713154941|zthuvt |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
044 | |anyu |
---|
082 | 04|a428.4|bZWI |
---|
100 | 1|aZwier, Lawrence J. |
---|
245 | 10|aInside reading 2 : the academic word list in context / |cLawrence J Zwier, Cheryl Boyd Zimmerman. |
---|
250 | |a2nd ed. |
---|
260 | |aNew York ; Oxford : |bOxford University Press, |c2012. |
---|
300 | |axii, 164 p. ; |c30 cm. |
---|
520 | |aThis book enables students to deal effectively with academic texts while familiarizing students with the complete Academic Word List. |
---|
650 | 10|aEnglish language |xStudy and teaching|xVocabulary |
---|
653 | 0 |aTiếng Anh |
---|
653 | 0 |aEnglish language |
---|
653 | 0 |aForeign speakers |
---|
653 | 0|aTừ vựng |
---|
653 | 0|aVocabulary |
---|
653 | 0|aKĩ năng học tập |
---|
690 | |aTiếng Anh |
---|
691 | |aNgôn ngữ Anh |
---|
691 | |a7220201 |
---|
692 | |aKỹ năng đọc 2 |
---|
692 | |aThực hành tiếng B1 |
---|
693 | |aGiáo trình |
---|
700 | 1|aZimmerman, Cheryl Boyd |
---|
852 | |a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516001|j(3): 000117745-6, 000140069 |
---|
856 | 1|uhttp://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/tailieumonhoc/000140069thumbimage.jpg |
---|
890 | |a3|b0|c0|d0 |
---|
| |
Dòng |
Mã vạch |
Nơi lưu |
Chỉ số xếp giá |
Loại tài liệu |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
Đặt mượn |
1
|
000117746
|
TK_Tài liệu môn học-MH
|
428.4 ZWI
|
Tài liệu Môn học
|
1
|
Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
|
|
|
2
|
000117745
|
TK_Tài liệu môn học-MH
|
428.4 ZWI
|
Tài liệu Môn học
|
2
|
Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
|
|
|
3
|
000140069
|
TK_Tài liệu môn học-MH
|
428.4 ZWI
|
Tài liệu Môn học
|
3
|
|
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|