DDC
| 372.11024 |
Tác giả CN
| Weinstein, Carol Simon. |
Nhan đề
| Elementary classroom management : lessons from research and practice / Carol Simon Weinstein, Andrew J Mignano. |
Lần xuất bản
| 4th ed. |
Thông tin xuất bản
| Boston : McGraw-Hill, 2007 |
Mô tả vật lý
| xxvi, 456, [7] p. : ill. ; 24 cm. |
Tóm tắt
| Stressing the need to build caring, supportive relationships with and among students, this text offers research-based guidance on effective classroom management. It addresses current concerns about student motivation and helps prospective and beginning teachers develop a philosophy of classroom management that focuses on building connections with students and creating safe, caring classrooms." "The text profiles five master teachers (grades K, 1, 3, 4 and 5/6) in very different school settings as they create classrooms that are orderly and productive, humane and caring. |
Thuật ngữ chủ đề
| Classroom management-United States-Case studies. |
Thuật ngữ chủ đề
| Giáo dục-Hoa Kỳ-TVĐHHN. |
Thuật ngữ chủ đề
| Education, Elementary-United States-Case studies. |
Thuật ngữ chủ đề
| Home and school-United States. |
Tên vùng địa lý
| Hoa Kỳ. |
Từ khóa tự do
| Giáo dục tiểu học |
Từ khóa tự do
| Quản lí lớp học |
Từ khóa tự do
| Gia đình và trường học |
Tác giả(bs) CN
| Mignano, Andrew J. |
Tác giả(bs) CN
| Romano, Molly E. |
Địa chỉ
| 100TK_Tiếng Anh-AN(1): 000075200 |
|
000
| 00000cam a2200000 a 4500 |
---|
001 | 60485 |
---|
002 | 1 |
---|
004 | F5A990C6-4E89-4174-98F7-6D1B3AF39F25 |
---|
005 | 202101141109 |
---|
008 | 131021s2007 mau eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
020 | |a0073010367 |
---|
035 | ##|a1083192138 |
---|
039 | |y20210114110914|zanhpt |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
044 | |amau |
---|
082 | 04|a372.11024|bWEI |
---|
100 | 1 |aWeinstein, Carol Simon. |
---|
245 | 10|aElementary classroom management :|blessons from research and practice /|cCarol Simon Weinstein, Andrew J Mignano. |
---|
250 | |a4th ed. |
---|
260 | |aBoston :|bMcGraw-Hill,|c2007 |
---|
300 | |axxvi, 456, [7] p. :|bill. ;|c24 cm. |
---|
520 | |aStressing the need to build caring, supportive relationships with and among students, this text offers research-based guidance on effective classroom management. It addresses current concerns about student motivation and helps prospective and beginning teachers develop a philosophy of classroom management that focuses on building connections with students and creating safe, caring classrooms." "The text profiles five master teachers (grades K, 1, 3, 4 and 5/6) in very different school settings as they create classrooms that are orderly and productive, humane and caring. |
---|
650 | 00|aClassroom management|zUnited States|xCase studies. |
---|
650 | 07|aGiáo dục|zHoa Kỳ|2TVĐHHN. |
---|
650 | 10|aEducation, Elementary|zUnited States|xCase studies. |
---|
650 | 10|aHome and school|zUnited States. |
---|
651 | 4|aHoa Kỳ. |
---|
653 | 0 |aGiáo dục tiểu học |
---|
653 | 0|aQuản lí lớp học |
---|
653 | 0|aGia đình và trường học |
---|
700 | 1 |aMignano, Andrew J. |
---|
700 | 1 |aRomano, Molly E. |
---|
852 | |a100|bTK_Tiếng Anh-AN|j(1): 000075200 |
---|
890 | |a1|b0|c0|d0 |
---|
| |
Dòng |
Mã vạch |
Vị trí |
Giá sách |
Ký hiệu PL/XG |
Phân loại |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
1
|
000075200
|
TK_Tiếng Anh-AN
|
|
372.11024 WEI
|
Sách
|
1
|
Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|