Tác giả CN
| Phạm, Thanh Bình. |
Nhan đề
| Phương pháp giao tiếp trong bối cảnh Việt Nam /Phạm Thanh Bình. |
Thông tin xuất bản
| Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2021 |
Mô tả vật lý
| tr. 20-25 |
Tóm tắt
| Bài viết này nghiên cứu và nhìn nhận những đặc trưng chính của phương pháp CLT và cách triển khai phương pháp này với bối cảnh dạy và học tiếng Anh ở Việt Nam đặc biệt ở cấp độ trường học |
Tóm tắt
| Communicative Language Teaching approach is a popular method for teaching and learning English in Vietnam. In the context of Vietnam, although there remains barriers such as classroom conditions, teaching materials or teachers' and learners' abilities, the application of this method is considered suitable because of the many factors associated with the flexibility of this method. This article investigates the main features of CLT and how to implement this method with the context of English teaching and learning in Vietnam, especially at the school level. |
Đề mục chủ đề
| English--Communication method |
Đề mục chủ đề
| Tiếng Anh--Phương pháp giao tiếp |
Thuật ngữ không kiểm soát
| English |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Tiếng Anh |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Phương pháp giao tiếp |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Communication method |
Nguồn trích
| Kỷ yếu hội thảo khoa học giáo viên năm học 2020-2021 Khoa tiếng Anh- 1/2021 |
|
000
| 00000nab#a2200000u##4500 |
---|
001 | 63767 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 4EE96234-B827-4B5C-A609-B0637EAC28FA |
---|
005 | 202111260938 |
---|
008 | 211124s2021 vm eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
035 | |a1456402696 |
---|
039 | |a20241130085203|bidtocn|c20211126093826|dhuongnt|y20211124112752|zhuongnt |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aPhạm, Thanh Bình. |
---|
245 | 10|aPhương pháp giao tiếp trong bối cảnh Việt Nam /|cPhạm Thanh Bình. |
---|
260 | |aHà Nội :|bĐại học Hà Nội,|c2021 |
---|
300 | |atr. 20-25 |
---|
520 | |aBài viết này nghiên cứu và nhìn nhận những đặc trưng chính của phương pháp CLT và cách triển khai phương pháp này với bối cảnh dạy và học tiếng Anh ở Việt Nam đặc biệt ở cấp độ trường học |
---|
520 | |aCommunicative Language Teaching approach is a popular method for teaching and learning English in Vietnam. In the context of Vietnam, although there remains barriers such as classroom conditions, teaching materials or teachers' and learners' abilities, the application of this method is considered suitable because of the many factors associated with the flexibility of this method. This article investigates the main features of CLT and how to implement this method with the context of English teaching and learning in Vietnam, especially at the school level. |
---|
650 | 10|aEnglish|xCommunication method |
---|
650 | 17|aTiếng Anh|xPhương pháp giao tiếp |
---|
653 | 0 |aEnglish |
---|
653 | 0 |aTiếng Anh |
---|
653 | 0 |aPhương pháp giao tiếp |
---|
653 | 0 |aCommunication method |
---|
773 | |tKỷ yếu hội thảo khoa học giáo viên năm học 2020-2021 Khoa tiếng Anh|g1/2021 |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|