Tác giả CN
| Kiều, Hồng Hạnh. |
Nhan đề
| Giới thiệu về kiểm tra đánh giá trực tuyến trong lớp học ngôn ngữ /Kiều Hồng Hạnh. |
Thông tin xuất bản
| Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2021 |
Mô tả vật lý
| tr. 57-62 |
Tóm tắt
| COVID-19 has seriously affected alomost all aspects of the society and education is not immune. The global pandemic has led to the suspension of teaching activities in many countries.In the university environment, the urgent transformation of the face to face classes to an online fomart has been carried out in a way that can be described as generally acceptable, being aware that the measures taken have been due to the urgency. However, having to facean oline evaluation is something that most institutions have never faced before. The teaching staff and students, therefore, have to give a response that integrates methodological and technological decisions, while ensuring other quality requirements. This paper aims to provide an overview of online assessment in language classroom and raises the needs of further investigation on the use of this assessment. |
Tóm tắt
| Với mục đích cung cấp những kiến thức cơ bản về kiểm tra đánh giá trực tuyến, bài viết này mang đến những khái niệm cơ bản của hình thức kiểm tra đánh giá này, đồng thời cũng nêu lên sự cần thiết có những nghiên cứu sâu hơn về lĩnh vực này. |
Đề mục chủ đề
| Online teaching--Evaluate |
Đề mục chủ đề
| Giảng dạy trực tuyến--Đánh giá |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Đánh giá |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Evaluate |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Giảng dạy trực tuyến |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Online teaching |
Nguồn trích
| Kỷ yếu hội thảo khoa học giáo viên năm học 2020-2021 Khoa tiếng Anh- 1/2021 |
|
000
| 00000nab#a2200000u##4500 |
---|
001 | 63772 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 4BB61AFD-785F-4031-BF8C-82C581C2D4F8 |
---|
005 | 202111261003 |
---|
008 | 211124s2021 vm eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
035 | |a1456388708 |
---|
039 | |a20241202153351|bidtocn|c20211126100326|dhuongnt|y20211124164520|zhuongnt |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aKiều, Hồng Hạnh. |
---|
245 | 10|aGiới thiệu về kiểm tra đánh giá trực tuyến trong lớp học ngôn ngữ /|cKiều Hồng Hạnh. |
---|
260 | |aHà Nội :|bĐại học Hà Nội,|c2021 |
---|
300 | |atr. 57-62 |
---|
520 | |aCOVID-19 has seriously affected alomost all aspects of the society and education is not immune. The global pandemic has led to the suspension of teaching activities in many countries.In the university environment, the urgent transformation of the face to face classes to an online fomart has been carried out in a way that can be described as generally acceptable, being aware that the measures taken have been due to the urgency. However, having to facean oline evaluation is something that most institutions have never faced before. The teaching staff and students, therefore, have to give a response that integrates methodological and technological decisions, while ensuring other quality requirements. This paper aims to provide an overview of online assessment in language classroom and raises the needs of further investigation on the use of this assessment. |
---|
520 | |aVới mục đích cung cấp những kiến thức cơ bản về kiểm tra đánh giá trực tuyến, bài viết này mang đến những khái niệm cơ bản của hình thức kiểm tra đánh giá này, đồng thời cũng nêu lên sự cần thiết có những nghiên cứu sâu hơn về lĩnh vực này. |
---|
650 | 10|aOnline teaching|xEvaluate |
---|
650 | 17|aGiảng dạy trực tuyến|xĐánh giá |
---|
653 | 0 |aĐánh giá |
---|
653 | 0 |aEvaluate |
---|
653 | 0 |aGiảng dạy trực tuyến |
---|
653 | 0 |aOnline teaching |
---|
773 | |tKỷ yếu hội thảo khoa học giáo viên năm học 2020-2021 Khoa tiếng Anh|g1/2021 |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|