Tác giả CN
| Vũ, Thị Hồng Duyên. |
Nhan đề
| Giới thiệu một số ứng dụng online cho việc dạy môn đọc /Vũ Thị Hồng Duyên. |
Thông tin xuất bản
| Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2021 |
Mô tả vật lý
| tr. 57-65 |
Tóm tắt
| Having been teaching Reading skills for first and second year students, the writer has found it difficult for motivating students to do reading extensively outside classrooms. Some of the reasons can be listed as: limited interactive tools for teachers and students to engage in reading at ease, unavailability of feedback system for students work, increased work load for teachers, limited reading choices. After several trial, the author has come to a list of 3 reading platforms that can help teachers to motivate and monitor students' reading outside the classroom, so they can self-practice and enhance their reading skill, as well as build up their vocabulary and knowledge. |
Tóm tắt
| Tác giả đã đưa ra danh sách 3 nền tảng đọc có thể giúp giáo viên thúc đẩy và theo dõi việc đọc của học sinh bên ngoài lớp học, để các em có thể tự luyện tập và nâng cao kĩ năng đọc, cũng như xây dựng vốn từ vựng của mình và hiểu biết. |
Đề mục chủ đề
| English--Reading skills |
Đề mục chủ đề
| Tiếng Anh--Kĩ năng đọc |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Extensive reading |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Challenges for successful reading |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Đọc bao quát |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Đọc hiểu thông tin |
Nguồn trích
| Kỷ yếu hội thảo khoa học giảng viên lần thứ nhất năm học 2021-2022 Khoa tiếng Anh- 10/2021 |
|
000
| 00000nab#a2200000u##4500 |
---|
001 | 63798 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 888996EC-C666-4E0B-8E6E-15D295DC0E6E |
---|
005 | 202111291634 |
---|
008 | 211129s2021 vm eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
035 | |a1456395224 |
---|
039 | |a20241129100531|bidtocn|c|d|y20211129163423|zhuongnt |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aVũ, Thị Hồng Duyên. |
---|
245 | 10|aGiới thiệu một số ứng dụng online cho việc dạy môn đọc /|cVũ Thị Hồng Duyên. |
---|
260 | |aHà Nội :|bĐại học Hà Nội,|c2021 |
---|
300 | |atr. 57-65 |
---|
520 | |aHaving been teaching Reading skills for first and second year students, the writer has found it difficult for motivating students to do reading extensively outside classrooms. Some of the reasons can be listed as: limited interactive tools for teachers and students to engage in reading at ease, unavailability of feedback system for students work, increased work load for teachers, limited reading choices. After several trial, the author has come to a list of 3 reading platforms that can help teachers to motivate and monitor students' reading outside the classroom, so they can self-practice and enhance their reading skill, as well as build up their vocabulary and knowledge. |
---|
520 | |aTác giả đã đưa ra danh sách 3 nền tảng đọc có thể giúp giáo viên thúc đẩy và theo dõi việc đọc của học sinh bên ngoài lớp học, để các em có thể tự luyện tập và nâng cao kĩ năng đọc, cũng như xây dựng vốn từ vựng của mình và hiểu biết. |
---|
650 | 10|aEnglish|xReading skills |
---|
650 | 17|aTiếng Anh|xKĩ năng đọc |
---|
653 | 0 |aExtensive reading |
---|
653 | 0 |aChallenges for successful reading |
---|
653 | 0 |aĐọc bao quát |
---|
653 | 0 |aĐọc hiểu thông tin |
---|
773 | |tKỷ yếu hội thảo khoa học giảng viên lần thứ nhất năm học 2021-2022 Khoa tiếng Anh|g10/2021 |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|