• Bài trích
  • Giới thiệu một số ứng dụng online cho việc dạy môn đọc /

Tác giả CN Vũ, Thị Hồng Duyên.
Nhan đề Giới thiệu một số ứng dụng online cho việc dạy môn đọc /Vũ Thị Hồng Duyên.
Thông tin xuất bản Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2021
Mô tả vật lý tr. 57-65
Tóm tắt Having been teaching Reading skills for first and second year students, the writer has found it difficult for motivating students to do reading extensively outside classrooms. Some of the reasons can be listed as: limited interactive tools for teachers and students to engage in reading at ease, unavailability of feedback system for students work, increased work load for teachers, limited reading choices. After several trial, the author has come to a list of 3 reading platforms that can help teachers to motivate and monitor students' reading outside the classroom, so they can self-practice and enhance their reading skill, as well as build up their vocabulary and knowledge.
Tóm tắt Tác giả đã đưa ra danh sách 3 nền tảng đọc có thể giúp giáo viên thúc đẩy và theo dõi việc đọc của học sinh bên ngoài lớp học, để các em có thể tự luyện tập và nâng cao kĩ năng đọc, cũng như xây dựng vốn từ vựng của mình và hiểu biết.
Đề mục chủ đề English--Reading skills
Đề mục chủ đề Tiếng Anh--Kĩ năng đọc
Thuật ngữ không kiểm soát Extensive reading
Thuật ngữ không kiểm soát Challenges for successful reading
Thuật ngữ không kiểm soát Đọc bao quát
Thuật ngữ không kiểm soát Đọc hiểu thông tin
Nguồn trích Kỷ yếu hội thảo khoa học giảng viên lần thứ nhất năm học 2021-2022 Khoa tiếng Anh- 10/2021
000 00000nab#a2200000u##4500
00163798
0022
004888996EC-C666-4E0B-8E6E-15D295DC0E6E
005202111291634
008211129s2021 vm eng
0091 0
035|a1456395224
039|a20241129100531|bidtocn|c|d|y20211129163423|zhuongnt
0410 |aeng
044 |avm
1000 |aVũ, Thị Hồng Duyên.
24510|aGiới thiệu một số ứng dụng online cho việc dạy môn đọc /|cVũ Thị Hồng Duyên.
260 |aHà Nội :|bĐại học Hà Nội,|c2021
300 |atr. 57-65
520 |aHaving been teaching Reading skills for first and second year students, the writer has found it difficult for motivating students to do reading extensively outside classrooms. Some of the reasons can be listed as: limited interactive tools for teachers and students to engage in reading at ease, unavailability of feedback system for students work, increased work load for teachers, limited reading choices. After several trial, the author has come to a list of 3 reading platforms that can help teachers to motivate and monitor students' reading outside the classroom, so they can self-practice and enhance their reading skill, as well as build up their vocabulary and knowledge.
520 |aTác giả đã đưa ra danh sách 3 nền tảng đọc có thể giúp giáo viên thúc đẩy và theo dõi việc đọc của học sinh bên ngoài lớp học, để các em có thể tự luyện tập và nâng cao kĩ năng đọc, cũng như xây dựng vốn từ vựng của mình và hiểu biết.
65010|aEnglish|xReading skills
65017|aTiếng Anh|xKĩ năng đọc
6530 |aExtensive reading
6530 |aChallenges for successful reading
6530 |aĐọc bao quát
6530 |aĐọc hiểu thông tin
773 |tKỷ yếu hội thảo khoa học giảng viên lần thứ nhất năm học 2021-2022 Khoa tiếng Anh|g10/2021
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào