• Bài trích
  • Sentiment analysis using long short-term memory recurrent neural network /

Nhan đề Sentiment analysis using long short-term memory recurrent neural network /Nhâm Gia Hoàng Anh,....
Thông tin xuất bản Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2020
Mô tả vật lý tr. 48-55
Tóm tắt Bài báo nghiên cứu về đề tài phân tích cảm xúc trong câu nói, chủ yếu tập trung những bình luận, đánh giá của người dùng trên các mạng xã hội.
Tóm tắt With the explosion of internet and social networks coming, there will be a lot of knowledge as well as useful information that can be derived from the emotions of people participating in social networks. The sentiment analysis, in an easy-to-understand way, is to listen and understand what is being said about brands, products on social media, how to say it, good or bad. Thus, to measure sentiment, discussion will bw divided into Positive, Negative. This paper will explain how to sentiment analysis using machine learning, and specifically RNN and LSTM.
Đề mục chủ đề Sentiment analysis
Đề mục chủ đề Phân tích cảm xúc
Thuật ngữ không kiểm soát Sentiment analysis
Thuật ngữ không kiểm soát Phân tích cảm xúc
Thuật ngữ không kiểm soát Mạng thần kinh
Thuật ngữ không kiểm soát Neural network
Tác giả(bs) CN Nhâm, Gia Hoàng Anh.
Tác giả(bs) CN Bùi, Đình Quân.
Tác giả(bs) CN Nguyễn, Khắc Phúc.
Tác giả(bs) CN Nguyễn, Tiến Huy.
Nguồn trích Kỷ yếu hội nghị khoa học sinh viên Khoa Công nghệ thông tin- 2020
000 00000nab#a2200000u##4500
00164471
0022
0041B96BF33-C8CC-4AE1-9CD9-AAF5EB9382DD
005202201101453
008220110s2020 vm eng
0091 0
035|a1456391205
039|a20241130101459|bidtocn|c20220110145341|dhuongnt|y20220110145050|zhuongnt
0410 |aeng
044 |avm
24500|aSentiment analysis using long short-term memory recurrent neural network /|cNhâm Gia Hoàng Anh,....
260 |aHà Nội :|bĐại học Hà Nội,|c2020
300 |atr. 48-55
520 |aBài báo nghiên cứu về đề tài phân tích cảm xúc trong câu nói, chủ yếu tập trung những bình luận, đánh giá của người dùng trên các mạng xã hội.
520 |aWith the explosion of internet and social networks coming, there will be a lot of knowledge as well as useful information that can be derived from the emotions of people participating in social networks. The sentiment analysis, in an easy-to-understand way, is to listen and understand what is being said about brands, products on social media, how to say it, good or bad. Thus, to measure sentiment, discussion will bw divided into Positive, Negative. This paper will explain how to sentiment analysis using machine learning, and specifically RNN and LSTM.
65000|aSentiment analysis
65007|aPhân tích cảm xúc
6530 |aSentiment analysis
6530 |aPhân tích cảm xúc
6530 |aMạng thần kinh
6530 |aNeural network
7000|aNhâm, Gia Hoàng Anh.
7000|aBùi, Đình Quân.
7000|aNguyễn, Khắc Phúc.
7000|aNguyễn, Tiến Huy.
773 |tKỷ yếu hội nghị khoa học sinh viên Khoa Công nghệ thông tin|g2020
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào