• Bài trích
  • Nhan đề: E-marketing techniques applied in movie launching event /

Nhan đề E-marketing techniques applied in movie launching event / Đặng Cẩm Tú,...
Thông tin xuất bản Hà Nội :Đại học Hà Nội,2020
Mô tả vật lý tr. 75-82
Tóm tắt Nowadays, the role of offline or traditional marketing strategies have been taken over by online one. It makes the role of e-business, especially e-marketing become more and more important. This project is the result of our cooperation with Gmovie for the second release of the series "huong mat tua khoi suong" in Vietnam. During the project, we have applied both IT and non-IYT knowledge in different e -marketing strategies that can boost the launching event to as many movie fans as possible. It is a case study then from that we can apply techniques in similar events or generalize to effective online marketing strategies.
Thuật ngữ chủ đề E-marketing techniques
Thuật ngữ chủ đề Kĩ thuật tiếp thị điện tử
Từ khóa tự do Fanpage
Từ khóa tự do Ads
Từ khóa tự do Instagram account
Từ khóa tự do Post
Từ khóa tự do Schedule
Từ khóa tự do E-marketing techniques
Từ khóa tự do Kĩ thuật tiếp thị điện tử
Tác giả(bs) CN Nguyễn, Như Quỳnh.
Tác giả(bs) CN Nguyễn, Thùy Linh.
Tác giả(bs) CN Đặng, Cẩm Tú.
Tác giả(bs) CN Đào, Văn Quang.
Nguồn trích Kỷ yếu hội nghị khoa học sinh viên Khoa Công nghệ thông tin- 2020
000 00000nab#a2200000u##4500
00164475
0022
0045E5B32F9-E572-4C94-91F4-9DBC737ED8B1
005202201121010
008220110s2020 vm eng
0091 0
035|a1456390974
039|a20241130171618|bidtocn|c20220112101055|dhuongnt|y20220110164324|zhuongnt
0410 |aeng
044 |avm
24500|aE-marketing techniques applied in movie launching event /|cĐặng Cẩm Tú,...
260 |aHà Nội :|bĐại học Hà Nội,|c2020
300 |atr. 75-82
520 |aNowadays, the role of offline or traditional marketing strategies have been taken over by online one. It makes the role of e-business, especially e-marketing become more and more important. This project is the result of our cooperation with Gmovie for the second release of the series "huong mat tua khoi suong" in Vietnam. During the project, we have applied both IT and non-IYT knowledge in different e -marketing strategies that can boost the launching event to as many movie fans as possible. It is a case study then from that we can apply techniques in similar events or generalize to effective online marketing strategies.
65007|aE-marketing techniques
65007|aKĩ thuật tiếp thị điện tử
6530 |aFanpage
6530 |aAds
6530 |aInstagram account
6530 |aPost
6530 |aSchedule
6530 |aE-marketing techniques
6530 |aKĩ thuật tiếp thị điện tử
7000|aNguyễn, Như Quỳnh.
7000|aNguyễn, Thùy Linh.
7000|aĐặng, Cẩm Tú.
7000|aĐào, Văn Quang.
773 |tKỷ yếu hội nghị khoa học sinh viên Khoa Công nghệ thông tin|g2020
890|a0|b0|c0|d0
Không tìm thấy biểu ghi nào