DDC
| 418 |
Tác giả CN
| Ortega, Lourdes |
Nhan đề
| Understanding second language acquisition / Lourdes Ortega. |
Thông tin xuất bản
| London : Routledge, 2009 |
Mô tả vật lý
| xv, 304 p. ; 24 cm. |
Tóm tắt
| Understanding Second Language Acquisition offers a wide-encompassing survey of this burgeoning field, its accumulated findings and proposed theories, its developed research paradigms, and its pending questions for the future. The book zooms in and out of universal, individual, and social forces, in each case evaluating the theories and research findings that have been generated across diverse naturalistic and formal contexts for second language acquisition. It assumes no background in SLA and provides helpful chapter-by-chapter summaries and suggestions for further reading. Ideal as a textbook for students of applied linguistics, foreign language education, TESOL, and education. It is also recommended for students of linguistics, developmental psycholinguistics, psychology, and cognitive science |
Thuật ngữ chủ đề
| Second language acquisition |
Thuật ngữ chủ đề
| Second language-Acquisition |
Từ khóa tự do
| Học ngoại ngữ |
Từ khóa tự do
| Ngôn ngữ thứ hai |
Từ khóa tự do
| Đắc thụ ngôn ngữ |
Khoa
| Tiếng Anh |
Chuyên ngành
| Ngôn ngữ Anh |
Môn học
| Lý thuyết học ngoại ngữ |
Địa chỉ
| 100TK_Tài liệu môn học-MH516001(1): 000123567 |
|
000
| 00000nam#a2200000u##4500 |
---|
001 | 64744 |
---|
002 | 20 |
---|
004 | 7EA375E3-C9F3-43E6-ACA3-90EB6634EFF1 |
---|
005 | 202202221404 |
---|
008 | 220221s2009 enk eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
020 | |a9780340905593 |
---|
035 | |a876540320 |
---|
039 | |a20241125210627|bidtocn|c20220222140418|dtult|y20220221101946|zanhpt |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
044 | |aenk |
---|
082 | 04|a418|bORT |
---|
100 | 1 |aOrtega, Lourdes |
---|
245 | 10|aUnderstanding second language acquisition / |cLourdes Ortega. |
---|
260 | |aLondon :|bRoutledge,|c2009 |
---|
300 | |axv, 304 p. ;|c24 cm. |
---|
520 | |aUnderstanding Second Language Acquisition offers a wide-encompassing survey of this burgeoning field, its accumulated findings and proposed theories, its developed research paradigms, and its pending questions for the future. The book zooms in and out of universal, individual, and social forces, in each case evaluating the theories and research findings that have been generated across diverse naturalistic and formal contexts for second language acquisition. It assumes no background in SLA and provides helpful chapter-by-chapter summaries and suggestions for further reading. Ideal as a textbook for students of applied linguistics, foreign language education, TESOL, and education. It is also recommended for students of linguistics, developmental psycholinguistics, psychology, and cognitive science |
---|
650 | 00|aSecond language acquisition |
---|
650 | 10|aSecond language|xAcquisition |
---|
653 | 0 |aHọc ngoại ngữ |
---|
653 | 0 |aNgôn ngữ thứ hai |
---|
653 | 0 |aĐắc thụ ngôn ngữ |
---|
690 | |aTiếng Anh |
---|
691 | |aNgôn ngữ Anh |
---|
692 | |aLý thuyết học ngoại ngữ |
---|
693 | |aTài liệu tham khảo |
---|
852 | |a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516001|j(1): 000123567 |
---|
856 | 1|uhttp://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/tailieumonhoc/000123567thumbimage.jpg |
---|
890 | |a1|b0|c0|d0 |
---|
| |
Dòng |
Mã vạch |
Vị trí |
Giá sách |
Ký hiệu PL/XG |
Phân loại |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
1
|
000123567
|
TK_Tài liệu môn học-MH
|
MH AN
|
418 ORT
|
Tài liệu Môn học
|
1
|
Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
|
ebook
|
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|