DDC 338.4791
Tác giả CN Camilleri, Mark Anthony
Nhan đề Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product : An Introduction to Theory and Practice / Mark Anthony Camilleri
Thông tin xuất bản Cham : Springer International Publishing, 2018
Mô tả vật lý xxiv, 213 p. : ill. ; 24cm.
Tóm tắt This book provides a comprehensive introduction to travel marketing, tourism economics and the airline product. At the same time, it provides an overview on the political, socio-economic, environmental and technological impacts of tourism and its related sectors. This publication covers both theory and practice in an engaging style, that will spark the readers' curiosity. Yet, it presents tourism and airline issues in a concise, yet accessible manner. This will allow prospective tourism practitioners to critically analyze future situations, and to make appropriate decisions in their workplace environments. Moreover, the book prepares undergraduate students and aspiring managers alike with a thorough exposure to the latest industry developments. "Dr. Camilleri provides tourism students and practitioners with a clear and comprehensive picture of the main institutions, operations and activities of the travel industry." Phili p Kotler, S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing, Kellogg School of Management, Northwestern University, Evanston/Chicago, IL, USA.
Thuật ngữ chủ đề Tourism-Marketing
Thuật ngữ chủ đề Du lịch-Tiếp thị
Từ khóa tự do Tiếp thị
Từ khóa tự do Tourism
Từ khóa tự do Du lịch
Khoa Quản trị kinh doanh và du lịch
Chuyên ngành Du lịch và lữ hành
Môn học Khởi nghiệp kinh doanh du lịch
Môn học Du lịch chất lượng cao
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516013(2): 000123463-4
000 00000nam#a2200000u##4500
00165233
00220
004F4C2A1BF-CDA4-475B-9DCD-7FC0BC0976DA
005202204250940
008220414s2018 sz eng
0091 0
020 |a9783319498492
020 |a9783319842554
035|a961415243
039|a20241208233904|bidtocn|c20220425094048|dtult|y20220414112456|zmaipt
0410 |aeng
044 |asz
08204|a338.4791|bCAM
1001 |aCamilleri, Mark Anthony
24510|aTravel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product : |bAn Introduction to Theory and Practice / |cMark Anthony Camilleri
260 |aCham : |bSpringer International Publishing, |c2018
300 |axxiv, 213 p. : |bill. ; |c24cm.
520 |aThis book provides a comprehensive introduction to travel marketing, tourism economics and the airline product. At the same time, it provides an overview on the political, socio-economic, environmental and technological impacts of tourism and its related sectors. This publication covers both theory and practice in an engaging style, that will spark the readers' curiosity. Yet, it presents tourism and airline issues in a concise, yet accessible manner. This will allow prospective tourism practitioners to critically analyze future situations, and to make appropriate decisions in their workplace environments. Moreover, the book prepares undergraduate students and aspiring managers alike with a thorough exposure to the latest industry developments. "Dr. Camilleri provides tourism students and practitioners with a clear and comprehensive picture of the main institutions, operations and activities of the travel industry." Phili p Kotler, S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing, Kellogg School of Management, Northwestern University, Evanston/Chicago, IL, USA.
65010|aTourism|xMarketing
65017|aDu lịch|xTiếp thị
6530 |aTiếp thị
6530 |aTourism
6530 |aDu lịch
690 |aQuản trị kinh doanh và du lịch
691 |aDu lịch và lữ hành
692 |aKhởi nghiệp kinh doanh du lịch
692 |aDu lịch chất lượng cao
693|aTài liệu tham khảo
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516013|j(2): 000123463-4
890|a2|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000123463 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 338.4791 CAM Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
2 000123464 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 338.4791 CAM Tài liệu Môn học 2 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện

Không có liên kết tài liệu số nào