DDC 647.940681
Tác giả CN Hayes, David K.
Nhan đề Revenue management for the hospitality industry / David K. Hayes, Joshua D Hayes, Peggy A Hayes
Lần xuất bản 2nd ed.
Thông tin xuất bản Hoboken, New Jersey : Wiley, 2022
Mô tả vật lý xviii, 456 p.; 28 cm.
Tóm tắt This revised and updated second edition of Revenue Management for the Hospitality Industry explains pricing and revenue management strategies using realistic and practical industry examples from hotels, restaurants, and many other hospitality industry segments that utilize differential pricing as a major revenue management tool. The book explains, in detail, what hospitality professionals must know and do to become effective revenue managers. A new chapter on data analysis addresses the dramatic rise in the importance of big-data collection and management, as well as the importance of revenue management-related data increasingly posted on social media and social network accounts. A running case throughout the book helps students discover how to incorporate revenue management principles and strategies address in the text's 14 chapters. The book is intended for students with prior knowledge and understanding of the hospitality industry
Thuật ngữ chủ đề Hospitality industry-Management
Thuật ngữ chủ đề Khách sạn-Quản lí
Từ khóa tự do Khách sạn
Từ khóa tự do Quản lí
Từ khóa tự do Quản lí doanh thu
Khoa Quản trị kinh doanh và du lịch
Chuyên ngành Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành
Môn học Quản lý Doanh số
Tác giả(bs) CN Hayes, Joshua D.
Tác giả(bs) CN Hayes, Peggy A.
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516013(2): 000123668-9
000 00000nam#a2200000u##4500
00165240
00220
0046575F46A-9EBF-4843-8BF1-02A36FB5FF0A
005202204221607
008220415s2022 nju eng
0091 0
020 |a9781119790778
035|a1292592587
039|a20241125203339|bidtocn|c20220422160727|dtult|y20220415112405|zmaipt
0410 |aeng
044 |anju
08204|a647.940681|bHAY
1001 |aHayes, David K.
24510|aRevenue management for the hospitality industry / |cDavid K. Hayes, Joshua D Hayes, Peggy A Hayes
250 |a2nd ed.
260 |aHoboken, New Jersey : |bWiley, |c2022
300 |axviii, 456 p.; |c28 cm.
520 |aThis revised and updated second edition of Revenue Management for the Hospitality Industry explains pricing and revenue management strategies using realistic and practical industry examples from hotels, restaurants, and many other hospitality industry segments that utilize differential pricing as a major revenue management tool. The book explains, in detail, what hospitality professionals must know and do to become effective revenue managers. A new chapter on data analysis addresses the dramatic rise in the importance of big-data collection and management, as well as the importance of revenue management-related data increasingly posted on social media and social network accounts. A running case throughout the book helps students discover how to incorporate revenue management principles and strategies address in the text's 14 chapters. The book is intended for students with prior knowledge and understanding of the hospitality industry
65010|aHospitality industry|xManagement
65017|aKhách sạn|xQuản lí
6530 |aKhách sạn
6530 |aQuản lí
6530 |aQuản lí doanh thu
690 |aQuản trị kinh doanh và du lịch
691 |aQuản trị dịch vụ du lịch và lữ hành
692 |aQuản lý Doanh số
693 |aGiáo trình
7001 |aHayes, Joshua D.
7001 |aHayes, Peggy A.
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516013|j(2): 000123668-9
890|a2|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000123668 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 647.940681 HAY Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
2 000123669 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 647.940681 HAY Tài liệu Môn học 2 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện

Không có liên kết tài liệu số nào