• Bài trích
  • Vai trò của công cụ Media trong bộ sản phẩm dạy tiếng Việt như một ngôn ngữ thứ hai cho trẻ em từ 5-10 tuổi./

Tác giả CN Nguyễn, Thị Ngân Hoa
Nhan đề dịch Characters and functions of media tools in the Vietnamese as a second language teaching course package for children between 5 and 10.
Nhan đề Vai trò của công cụ Media trong bộ sản phẩm dạy tiếng Việt như một ngôn ngữ thứ hai cho trẻ em từ 5-10 tuổi./Nguyễn Thị Ngân Hoa
Thông tin xuất bản 2013
Mô tả vật lý tr. 8-11
Tùng thư Hội Ngôn ngữ học Việt Nam.
Tóm tắt Multimedia are considered as a necessary part of teaching a language as a foreign one. Up to now, a lot of Vietnamese language teaching and learning program for foreigners including children are lack of lively images. Researching to produce a set of multimedia for Vietnamese teaching courses for children from minority groups and overseas is an urgent task. This article refers to realistic bases in developing multimedia products for Teaching Vietnamese as a second language to 5 – 10 year old children. Analyzing characteristics and functions of multimedia an children’s language learning, the article specifies the effectiveness of these tools in practicing language skills of children.
Đề mục chủ đề Ngôn ngữ.
Thuật ngữ không kiểm soát Công cụ media.
Thuật ngữ không kiểm soát Dạy và học tiếng Việt
Thuật ngữ không kiểm soát Media tools.
Thuật ngữ không kiểm soát Teaching and learning Vietnamese
Nguồn trích Ngôn ngữ và đời sống- 2013, Số 5 (211)
000 00000nab a2200000 a 4500
00130773
0022
00440997
005201812040944
008140314s2013 vm| a 000 0 vie d
0091 0
022|a08683409
039|a20181204094408|bhuongnt|y20140314150014|zhaont
0410 |avie
044|avm
1000 |aNguyễn, Thị Ngân Hoa
2420 |aCharacters and functions of media tools in the Vietnamese as a second language teaching course package for children between 5 and 10.|yeng
24510|aVai trò của công cụ Media trong bộ sản phẩm dạy tiếng Việt như một ngôn ngữ thứ hai cho trẻ em từ 5-10 tuổi./|cNguyễn Thị Ngân Hoa
260|c2013
300|atr. 8-11
3620 |aVol. 5 (May. 2013)
4900 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam.
520|aMultimedia are considered as a necessary part of teaching a language as a foreign one. Up to now, a lot of Vietnamese language teaching and learning program for foreigners including children are lack of lively images. Researching to produce a set of multimedia for Vietnamese teaching courses for children from minority groups and overseas is an urgent task. This article refers to realistic bases in developing multimedia products for Teaching Vietnamese as a second language to 5 – 10 year old children. Analyzing characteristics and functions of multimedia an children’s language learning, the article specifies the effectiveness of these tools in practicing language skills of children.
65007|aNgôn ngữ.
6530 |aCông cụ media.
6530 |aDạy và học tiếng Việt
6530 |aMedia tools.
6530 |aTeaching and learning Vietnamese
773|tNgôn ngữ và đời sống|g2013, Số 5 (211)
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào