• Tài liệu môn học
  • 658.872 JEL
    Strategies for e-business : creating value through electronic and mobile commerce :

DDC 658.872
Tác giả CN Jelassi, Tawfik, 1957-
Nhan đề Strategies for e-business : creating value through electronic and mobile commerce : concept and cases / Tawfik Jelassi, Albrecht Enders, Francisco J. Martínez-López
Lần xuất bản 3rd. ed.
Thông tin xuất bản Harlow, England : Pearson Education Limited, 2014
Mô tả vật lý xliii, 733 p. : ill. ; 29 cm.
Tóm tắt This book provides realistic and compact coverage of the key concepts linking strategy and e-business, illustrated by original case studies. Ideal for MBA students and upper level undergraduates, this book utilises extensive research, strategic frameworks, a methodological toolset and original real-world case studies to link e-business to overall corporate strategy. It builds awareness and sharpens students' analytical understanding of how companies have developed and implemented electronic and mobile commerce strategies in the real world and the issues and challenges that e-commerce strategies and applications present
Thuật ngữ chủ đề Electronic commerce
Thuật ngữ chủ đề Industries-Technological innovations-Economic aspects
Thuật ngữ chủ đề Thương mại điện từ-Kế hoạch chiến lược
Từ khóa tự do Electronic commerce
Từ khóa tự do Kế hoạch chiến lược
Từ khóa tự do Thương mại điện từ
Khoa Công nghệ thông tin
Chuyên ngành Truyền thông đa phương tiện
Môn học Kinh doanh điện tử
Tác giả(bs) CN Martínez-López, Francisco J.
Tác giả(bs) CN Enders, Albrecht
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516016(1): 000136268
000 00000nam#a2200000u##4500
00166316
00220
004FBAC2DB2-BD14-4B1E-8699-D55F615A6225
005202302061428
008230203s2014 enk eng
0091 0
020 |a9780273757870
020 |a9781292082394
039|a20230206142838|btult|y20230203090057|zmaipt
0410 |aeng
044 |aenk
08204|a658.872|bJEL
1001 |aJelassi, Tawfik, 1957-
24510|aStrategies for e-business : creating value through electronic and mobile commerce : |bconcept and cases / |cTawfik Jelassi, Albrecht Enders, Francisco J. Martínez-López
250 |a3rd. ed.
260 |aHarlow, England : |bPearson Education Limited, |c2014
300 |axliii, 733 p. : |bill. ; |c29 cm.
520 |aThis book provides realistic and compact coverage of the key concepts linking strategy and e-business, illustrated by original case studies. Ideal for MBA students and upper level undergraduates, this book utilises extensive research, strategic frameworks, a methodological toolset and original real-world case studies to link e-business to overall corporate strategy. It builds awareness and sharpens students' analytical understanding of how companies have developed and implemented electronic and mobile commerce strategies in the real world and the issues and challenges that e-commerce strategies and applications present
65000|aElectronic commerce
65010|aIndustries|xTechnological innovations|xEconomic aspects
65017|aThương mại điện từ|xKế hoạch chiến lược
6530 |aElectronic commerce
6530 |aKế hoạch chiến lược
6530 |aThương mại điện từ
690 |aCông nghệ thông tin
691 |aTruyền thông đa phương tiện
692 |aKinh doanh điện tử
693 |aGiáo trình
7001 |aMartínez-López, Francisco J.
7001 |aEnders, Albrecht
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516016|j(1): 000136268
890|a1|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000136268 TK_Tài liệu môn học-MH MH TTDPT 658.872 JEL Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện

Không có liên kết tài liệu số nào