• Sách
  • 302.23 BAR
    Introduction to mass communication :

DDC 302.23
Tác giả CN Baran, Stanley J.
Nhan đề Introduction to mass communication : media literacy and culture / Stanley J Baran.
Lần xuất bản 5th ed.
Thông tin xuất bản Boston : McGraw-Hill Higher Education, 2009
Mô tả vật lý xxx, 516 p : illustrations (chiefly color) ; 28 cm.
Phụ chú Sách quĩ châu Á.
Tóm tắt This text encourages students to take more active roles as media consumers and gives them a deeper understanding of the role that the media play in both shaping and reflecting culture. Through this cultural perspective, students learn that audience members are as much part of the mass communication process as are the media producers, technologies, and industries. Building of this tested emphasis, the updated fifth edition features updated statistics and examples throughout, including the ongoing Iraq War, the shootings at Virginia Tech, the introduction of the iBook, the use of Youtube in political campaigns, the launch of al-Jazeera English in the U.S., and much more1
Thuật ngữ chủ đề Mass media and culture.
Thuật ngữ chủ đề Media literacy
Thuật ngữ chủ đề Mass medi
Thuật ngữ chủ đề Phương tiện truyền thông đại chúng-TVĐHHN.
Thuật ngữ chủ đề Mass media-Audiences.
Thuật ngữ chủ đề Mass media-Mass media and culture-Media literacy.
Thuật ngữ chủ đề Truyền thông đại chúng-Phương tiện truyền thông-TVĐHHN
Từ khóa tự do Văn hóa
Từ khóa tự do Truyền thông đại chúng
Từ khóa tự do Phương tiện truyền thông
Địa chỉ 100TK_Tiếng Anh-AN(1): 000075274
000 00000cam a2200000 a 4500
00159588
0021
0040941B19A-2365-46BA-9BCD-6C104631AB35
005202105121403
008160401s2009 nny eng
0091 0
020|a9780073289137
035##|a1083171424
039|a20210512140341|bhuongnt|c20201125100808|danhpt|y20200930141155|zanhpt
0410 |aeng
044|anyu
08204|a302.23|bBAR|222
1001 |aBaran, Stanley J.
24510|aIntroduction to mass communication : |bmedia literacy and culture / |cStanley J Baran.
250|a5th ed.
260|aBoston :|bMcGraw-Hill Higher Education,|c2009
300|axxx, 516 p :|billustrations (chiefly color) ; |c28 cm.
500|aSách quĩ châu Á.
504|aIncludes bibliographical references (p. R-1 - R-12) and index.
520|aThis text encourages students to take more active roles as media consumers and gives them a deeper understanding of the role that the media play in both shaping and reflecting culture. Through this cultural perspective, students learn that audience members are as much part of the mass communication process as are the media producers, technologies, and industries. Building of this tested emphasis, the updated fifth edition features updated statistics and examples throughout, including the ongoing Iraq War, the shootings at Virginia Tech, the introduction of the iBook, the use of Youtube in political campaigns, the launch of al-Jazeera English in the U.S., and much more1
65000|aMass media and culture.
65000|aMedia literacy
65000|aMass medi
65007|aPhương tiện truyền thông đại chúng|2TVĐHHN.
65010|aMass media|xAudiences.
65010|aMass media|xMass media and culture|xMedia literacy.
65017|aTruyền thông đại chúng|xPhương tiện truyền thông|2TVĐHHN
6530 |aVăn hóa
6530 |aTruyền thông đại chúng
6530 |aPhương tiện truyền thông
852|a100|bTK_Tiếng Anh-AN|j(1): 000075274
890|a1|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000075274 TK_Tiếng Anh-AN 302.23 BAR Sách 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện

Không có liên kết tài liệu số nào