Tác giả CN
| Trương, Thị Như Thủy. |
Nhan đề dịch
| Issues emerging works M.A.K. Halliday in educational linguistics. |
Nhan đề
| Phát triển các nghiên cứu của M.A.K. Halliday trong giáo dục ngôn ngữ. /Trương Thị Như Thủy. |
Thông tin xuất bản
| 2014 |
Mô tả vật lý
| tr. 40-45. |
Tùng thư
| Hội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
Tóm tắt
| Educational linguistics studies innovative in language education. This discipline provides a space for research that crosses traditional in theories and methodologies of language teaching and learning. Based on the paper “Developing dimensions of an educational linguistics” by Christie and Unsworth (2006), this article will focus on some current language-related issues emerging from works in educational linguistics by Halliday. His contributions to educational linguistics can be seen increasingly extended in many fields of literacy and language education not only in English-speaking countries but also in other countries of the world. |
Đề mục chủ đề
| Ngôn ngữ học--Giảng dạy--TVĐHHN |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Giáo dục ngôn ngữ. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| TESOL. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Educational linguistics. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| M.A.K. Halliday. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Teaching English to speakers of other languages. |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ và đời sống.- 2014, Số 6 (224). |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 32372 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 42733 |
---|
005 | 201812051423 |
---|
008 | 141009s2014 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08683409 |
---|
039 | |a20181205142302|bhuongnt|y20141009155515|zsvtt |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aTrương, Thị Như Thủy. |
---|
242 | 0 |aIssues emerging works M.A.K. Halliday in educational linguistics.|yeng |
---|
245 | 10|aPhát triển các nghiên cứu của M.A.K. Halliday trong giáo dục ngôn ngữ. /|cTrương Thị Như Thủy. |
---|
260 | |c2014 |
---|
300 | |atr. 40-45. |
---|
362 | 0 |aSố 6 (2014). |
---|
490 | 0 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
---|
520 | |aEducational linguistics studies innovative in language education. This discipline provides a space for research that crosses traditional in theories and methodologies of language teaching and learning. Based on the paper “Developing dimensions of an educational linguistics” by Christie and Unsworth (2006), this article will focus on some current language-related issues emerging from works in educational linguistics by Halliday. His contributions to educational linguistics can be seen increasingly extended in many fields of literacy and language education not only in English-speaking countries but also in other countries of the world. |
---|
650 | 17|aNgôn ngữ học|xGiảng dạy|2TVĐHHN |
---|
653 | 0 |aGiáo dục ngôn ngữ. |
---|
653 | 0 |aTESOL. |
---|
653 | 0 |aEducational linguistics. |
---|
653 | 0 |aM.A.K. Halliday. |
---|
653 | 0 |aTeaching English to speakers of other languages. |
---|
773 | |tNgôn ngữ và đời sống.|g2014, Số 6 (224). |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào