DDC 647.94068
Tác giả CN Bardi, James A.
Nhan đề Hotel Front Office Management / James A. Bardi
Lần xuất bản 5th ed.
Thông tin xuất bản Hoboken (N.J.) : John Wiley & Sons, 2011
Mô tả vật lý xv, 492 p. : ill. ; 25 cm.
Tóm tắt "Hotel Front Office Management uses a human resources approach to cover the unique management and operational challenges in the front offices of today's hotels and lodging facilities. This Fifth Edition continues its emphasis on applying theory and management strategies, as well as providing updated material on select-service hotel front office operation. It addresses the impact of the recession on the hotel business and discusses the impact of social media and guestroom technology on the hotel business and how the Internet is the single most important travel planning and distribution channel in hospitality. There is also new and updated information on environmental and sustainability issues, particularly as it relates to housekeeping topics"
Thuật ngữ chủ đề Hotel management
Thuật ngữ chủ đề Khách sạn-Quản lí
Từ khóa tự do Khách sạn
Từ khóa tự do Quản lí khách sạn
Khoa Quản trị kinh doanh và du lịch
Chuyên ngành Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành
Môn học Quản trị Buồng phòng
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516013(2): 000123467-8
000 00000nam#a2200000u##4500
00165236
00220
00483C4D1EA-137A-470F-9F3D-6B7604191A0B
005202204221346
008211004s2011 nju eng
0091 0
020 |a9780470637524
039|a20220422134644|btult|y20220415084440|zmaipt
0410 |aeng
044 |anju
08204|a647.94068|bBAR
1001 |aBardi, James A.
24510|aHotel Front Office Management / |cJames A. Bardi
250 |a5th ed.
260 |aHoboken (N.J.) : |bJohn Wiley & Sons,|c2011
300 |axv, 492 p. : |bill. ; |c25 cm.
520|a "Hotel Front Office Management uses a human resources approach to cover the unique management and operational challenges in the front offices of today's hotels and lodging facilities. This Fifth Edition continues its emphasis on applying theory and management strategies, as well as providing updated material on select-service hotel front office operation. It addresses the impact of the recession on the hotel business and discusses the impact of social media and guestroom technology on the hotel business and how the Internet is the single most important travel planning and distribution channel in hospitality. There is also new and updated information on environmental and sustainability issues, particularly as it relates to housekeeping topics"
65000|aHotel management
65017|aKhách sạn|xQuản lí
6530 |aKhách sạn
6530 |aQuản lí khách sạn
690 |aQuản trị kinh doanh và du lịch
691 |aQuản trị dịch vụ du lịch và lữ hành
692 |aQuản trị Buồng phòng
693 |aGiáo trình
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516013|j(2): 000123467-8
8561|uhttp://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/tailieumonhoc/000121797thumbimage.jpg
890|a2|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000123468 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 647.94068 BAR Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
2 000123467 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 647.94068 BAR Tài liệu Môn học 2 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện

Không có liên kết tài liệu số nào