• Tài liệu môn học
  • 659.1 BEL
    Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective /

DDC 659.1
Tác giả CN Belch, George E.
Nhan đề Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch, Michael A. Belch.
Lần xuất bản 12th ed.
Thông tin xuất bản New York, NY : McGraw-Hill Education, 2021
Mô tả vật lý xxix, 740, 13, 33, 9, 14 p. : ill. ; 27 cm.
Tóm tắt "THE CHANGING WORLD OF ADVERTISING AND PROMOTION Nearly everyone in the modern world is influenced to some degree by advertising and other forms of promotion. Organizations in both the private and public sectors have learned that the ability to communicate effectively and efficiently with their target audiences is critical to their success. Advertising and other types of promotional messages are used to sell products and services as well as to promote causes, market political candidates, and deal with societal problems such as alcohol and drug abuse. Consumers are finding it increasingly difficult to avoid the efforts of marketers, who are constantly searching for new ways to communicate with them"
Thuật ngữ chủ đề Communication in marketing
Thuật ngữ chủ đề Sales promotion
Thuật ngữ chủ đề Advertising
Từ khóa tự do Tiếp thị
Từ khóa tự do Truyền thông
Khoa Quản trị kinh doanh và du lịch
Chuyên ngành Marketing
Chuyên ngành Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành
Chuyên ngành Quản trị kinh doanh
Chuyên ngành Truyền thông đa phương tiện
Chuyên ngành Quản trị Dịch vụ Du lịch và Lữ hành chất lượng cao
Môn học Xây dựng và quản trị thương hiệu
Môn học Truyền thông Marketing Tích hợp
Môn học Marketing tới khách hàng doanh nghiệp
Môn học Xây dựng và quản trị thương hiệu; Marketing tới khách hàng doanh nghiệp
Tác giả(bs) CN Belch, Michael A.
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516011(4): 000123033, 000137050, 000137082-3
000 00000nam#a2200000u##4500
00164748
00220
004E4175CC1-8B71-4399-A35A-B99F72CA8278
005202302131108
008220221s2021 nyu eng
0091 0
020 |a1260570991
020 |a9781260570991
039|a20230213110801|bmaipt|c20230212105731|danhpt|y20220221113236|ztult
0410 |aeng
044 |anyu
08204|a659.1|bBEL
1001 |aBelch, George E.
24510|aAdvertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / |cGeorge E. Belch, Michael A. Belch.
250 |a12th ed.
260 |aNew York, NY : |bMcGraw-Hill Education, |c2021
300 |axxix, 740, 13, 33, 9, 14 p. : |bill. ; |c27 cm.
520 |a"THE CHANGING WORLD OF ADVERTISING AND PROMOTION Nearly everyone in the modern world is influenced to some degree by advertising and other forms of promotion. Organizations in both the private and public sectors have learned that the ability to communicate effectively and efficiently with their target audiences is critical to their success. Advertising and other types of promotional messages are used to sell products and services as well as to promote causes, market political candidates, and deal with societal problems such as alcohol and drug abuse. Consumers are finding it increasingly difficult to avoid the efforts of marketers, who are constantly searching for new ways to communicate with them"
65000|aCommunication in marketing
65000|aSales promotion
65000|aAdvertising
6530 |aTiếp thị
6530 |aTruyền thông
690 |aQuản trị kinh doanh và du lịch
691 |aMarketing
691 |aQuản trị dịch vụ du lịch và lữ hành
691 |aQuản trị kinh doanh
691 |aTruyền thông đa phương tiện
691 |aQuản trị Dịch vụ Du lịch và Lữ hành chất lượng cao
692 |aXây dựng và quản trị thương hiệu
692 |aTruyền thông Marketing Tích hợp
692 |aMarketing tới khách hàng doanh nghiệp
692 |aXây dựng và quản trị thương hiệu; Marketing tới khách hàng doanh nghiệp
693 |aGiáo trình
7001 |aBelch, Michael A.
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516011|j(4): 000123033, 000137050, 000137082-3
8561|uhttp://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/tailieumonhoc/000123033thumbimage.jpg
890|a4|b0|c1|d2
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000123033 TK_Tài liệu môn học-MH MH QTKD 659.1 BEL Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
2 000137082 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 659.1 BEL Tài liệu Môn học 2 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
3 000137083 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 659.1 BEL Tài liệu Môn học 3 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
4 000137050 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 659.1 BEL Tài liệu Môn học 4 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện