DDC
| 371.334 |
Tác giả CN
| Mayer, Richard E. |
Nhan đề
| Multimedia learning / Richard E. Mayer |
Lần xuất bản
| 3rd. ed. |
Thông tin xuất bản
| United Kingdom : Cambridge University Press, 2021 |
Mô tả vật lý
| xviii, 433 p. : ill. ; 26cm. |
Tóm tắt
| Multimedia instruction refers to communications involving words and pictures that are intended to foster learning. How can we design effective multimedia instruction? In this book I review principles of instructional design that are based on experimental research studies carried out by my colleagues and me and that are grounded in a theory of how people learn from words and pictures, which I call the cognitive theory of multimedia learning. In short, the premise underlying this book is that the design of multimedia instruction should be based on research evidence and grounded in learning theory. If you are interested in an evidenced-based and theory-grounded approach to multimedia instructional design, then this book is for you |
Thuật ngữ chủ đề
| Interactive multimedia |
Thuật ngữ chủ đề
| Computer-assisted instruction. |
Thuật ngữ chủ đề
| Đa phương tiện-Giảng dạy |
Từ khóa tự do
| Đa phương tiện |
Từ khóa tự do
| Tương tác đa phương tiện |
Từ khóa tự do
| Giảng dạy |
Khoa
| Khoa tiếng Pháp |
Chuyên ngành
| Truyền thông doanh nghiệp |
Môn học
| Truyền thông đa phương tiện |
Địa chỉ
| 100TK_Tài liệu môn học-MH516017(1): 000140875 |
|
000
| 00000nam#a2200000u##4500 |
---|
001 | 69516 |
---|
002 | 20 |
---|
004 | D3B5BBA7-6FE8-429D-A911-DE9AB67F561C |
---|
005 | 202403011007 |
---|
008 | 240223s2021 enk eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
020 | |a9781107187504 |
---|
020 | |a9781316638088 |
---|
039 | |a20240301100733|bhuongnt|c20240228165918|dtult|y20240223144928|zmaipt |
---|
082 | 04|a371.334|bMAY |
---|
100 | 1 |aMayer, Richard E. |
---|
245 | 10|aMultimedia learning / |cRichard E. Mayer |
---|
250 | |a3rd. ed. |
---|
260 | |aUnited Kingdom : |bCambridge University Press, |c2021 |
---|
300 | |axviii, 433 p. : |bill. ; |c26cm. |
---|
520 | |aMultimedia instruction refers to communications involving words and pictures that are intended to foster learning. How can we design effective multimedia instruction? In this book I review principles of instructional design that are based on experimental research studies carried out by my colleagues and me and that are grounded in a theory of how people learn from words and pictures, which I call the cognitive theory of multimedia learning. In short, the premise underlying this book is that the design of multimedia instruction should be based on research evidence and grounded in learning theory. If you are interested in an evidenced-based and theory-grounded approach to multimedia instructional design, then this book is for you |
---|
650 | 00|aInteractive multimedia |
---|
650 | 00|aComputer-assisted instruction. |
---|
650 | 17|aĐa phương tiện|xGiảng dạy |
---|
653 | 0 |aĐa phương tiện |
---|
653 | 0 |aTương tác đa phương tiện |
---|
653 | 0 |aGiảng dạy |
---|
690 | |aKhoa tiếng Pháp |
---|
691 | |aTruyền thông doanh nghiệp |
---|
692 | |aTruyền thông đa phương tiện |
---|
693 | |aTài liệu tham khảo |
---|
852 | |a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516017|j(1): 000140875 |
---|
856 | 1|uhttp://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/tailieumonhoc/000140875thumbimage.jpg |
---|
890 | |a1|b0|c0|d0 |
---|
| |
Dòng |
Mã vạch |
Vị trí |
Giá sách |
Ký hiệu PL/XG |
Phân loại |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
1
|
000140875
|
TK_Tài liệu môn học-MH
|
MH TTDN
|
371.334 MAY
|
Tài liệu Môn học
|
1
|
Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|