DDC 371.334
Tác giả CN Mayer, Richard E.
Nhan đề Multimedia learning / Richard E. Mayer
Lần xuất bản 3rd. ed.
Thông tin xuất bản United Kingdom : Cambridge University Press, 2021
Mô tả vật lý xviii, 433 p. : ill. ; 26cm.
Tóm tắt Multimedia instruction refers to communications involving words and pictures that are intended to foster learning. How can we design effective multimedia instruction? In this book I review principles of instructional design that are based on experimental research studies carried out by my colleagues and me and that are grounded in a theory of how people learn from words and pictures, which I call the cognitive theory of multimedia learning. In short, the premise underlying this book is that the design of multimedia instruction should be based on research evidence and grounded in learning theory. If you are interested in an evidenced-based and theory-grounded approach to multimedia instructional design, then this book is for you
Thuật ngữ chủ đề Interactive multimedia
Thuật ngữ chủ đề Computer-assisted instruction.
Thuật ngữ chủ đề Đa phương tiện-Giảng dạy
Từ khóa tự do Đa phương tiện
Từ khóa tự do Tương tác đa phương tiện
Từ khóa tự do Giảng dạy
Khoa Khoa tiếng Pháp
Chuyên ngành Truyền thông doanh nghiệp
Môn học Truyền thông đa phương tiện
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516017(1): 000140875
000 00000nam#a2200000u##4500
00169516
00220
004D3B5BBA7-6FE8-429D-A911-DE9AB67F561C
005202403011007
008240223s2021 enk eng
0091 0
020 |a9781107187504
020 |a9781316638088
039|a20240301100733|bhuongnt|c20240228165918|dtult|y20240223144928|zmaipt
08204|a371.334|bMAY
1001 |aMayer, Richard E.
24510|aMultimedia learning / |cRichard E. Mayer
250 |a3rd. ed.
260 |aUnited Kingdom : |bCambridge University Press, |c2021
300 |axviii, 433 p. : |bill. ; |c26cm.
520 |aMultimedia instruction refers to communications involving words and pictures that are intended to foster learning. How can we design effective multimedia instruction? In this book I review principles of instructional design that are based on experimental research studies carried out by my colleagues and me and that are grounded in a theory of how people learn from words and pictures, which I call the cognitive theory of multimedia learning. In short, the premise underlying this book is that the design of multimedia instruction should be based on research evidence and grounded in learning theory. If you are interested in an evidenced-based and theory-grounded approach to multimedia instructional design, then this book is for you
65000|aInteractive multimedia
65000|aComputer-assisted instruction.
65017|aĐa phương tiện|xGiảng dạy
6530 |aĐa phương tiện
6530 |aTương tác đa phương tiện
6530 |aGiảng dạy
690 |aKhoa tiếng Pháp
691 |aTruyền thông doanh nghiệp
692 |aTruyền thông đa phương tiện
693 |aTài liệu tham khảo
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516017|j(1): 000140875
8561|uhttp://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/tailieumonhoc/000140875thumbimage.jpg
890|a1|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000140875 TK_Tài liệu môn học-MH MH TTDN 371.334 MAY Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện

Không có liên kết tài liệu số nào