• Sách
  • 658.82 PAR
    Brand admiration :

DDC 658.82
Tác giả CN Park, C. Whan.
Nhan đề Brand admiration : building a business people love / C Whan Park, Deborah J MacInnis, A B Eisingerich.
Thông tin xuất bản Hoboken : Wiley, 2016
Mô tả vật lý xvii, 270 p. ; 23 cm.
Phụ chú Sách Quỹ Châu Á.
Tóm tắt "Brand Admiration uses deep research on consumer psychology, marketing, consumer engagement and communication to develop a powerful, integrated perspective and innovative approach to brand management. Using numerous real-world examples and backed by research from top notch academics, this book describes how companies can turn a product, service, corporate, person or place brand into one that customers love, trust
Thuật ngữ chủ đề Management science
Thuật ngữ chủ đề Decision making
Thuật ngữ chủ đề Branding (Marketing)
Từ khóa tự do Tiếp thị
Từ khóa tự do Strategic planning
Từ khóa tự do Organizational Behavior
Từ khóa tự do Người tiêu dùng
Từ khóa tự do Xây dựng thương hiệu
Từ khóa tự do Xây dựng chiến lược
Tác giả(bs) CN MacInnis, Deborah J.
Tác giả(bs) CN Eisingerich, A. B.
Tác giả(bs) CN Weiss, Allen M.
Địa chỉ 100TK_Tiếng Anh-AN(3): 000107686-8
000 00000nam#a2200000ui#4500
00153864
0021
00424A39CEE-DBE5-454A-BB4F-DEF2C8A9CA23
005202105061600
008081223s2016 vm| vie
0091 0
020|a9781119308065
035##|a951506370
039|a20210506160052|banhpt|c20190122152643|dtult|y20181210150903|zthuvt
0410 |aeng
044 |axxu
08204|a658.82|bPAR
100|aPark, C. Whan.
24510|aBrand admiration : |bbuilding a business people love / |cC Whan Park, Deborah J MacInnis, A B Eisingerich.
260 |aHoboken : |bWiley, |c2016
300 |axvii, 270 p. ; |c23 cm.
500|aSách Quỹ Châu Á.
520 |a"Brand Admiration uses deep research on consumer psychology, marketing, consumer engagement and communication to develop a powerful, integrated perspective and innovative approach to brand management. Using numerous real-world examples and backed by research from top notch academics, this book describes how companies can turn a product, service, corporate, person or place brand into one that customers love, trust
65000|aManagement science
65000|aDecision making
65000|aBranding (Marketing)
6530 |aTiếp thị
6530 |aStrategic planning
6530 |aOrganizational Behavior
6530 |aNgười tiêu dùng
6530 |aXây dựng thương hiệu
6530 |aXây dựng chiến lược
7001 |aMacInnis, Deborah J.
7001 |aEisingerich, A. B.
7001 |aWeiss, Allen M.
852|a100|bTK_Tiếng Anh-AN|j(3): 000107686-8
890|a3|b3|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000107686 TK_Tiếng Anh-AN 658.82 PAR Sách 1
2 000107687 TK_Tiếng Anh-AN 658.82 PAR Sách 2
3 000107688 TK_Tiếng Anh-AN 658.82 PAR Sách 3

Không có liên kết tài liệu số nào