DDC 332.10688
Tác giả CN Ehrlich, Evelyn
Nhan đề The financial services marketing handbook : tactics and techniques that produce results / Evelyn Ehrlich, Duke Fanelli
Lần xuất bản 2nd ed.
Thông tin xuất bản Hoboken, N.J. : Bloomberg Press, 2012
Mô tả vật lý xi, 196 p. ; 30 cm.
Tóm tắt The financial industry is under intense pressure to improve profits, retain high-value clients, and maintain brand equity--without straining budgets. The Financial Services Marketing Handbook, Second Edition gives sales and marketing professionals the information they need to stretch more value from each marketing dollar.The Second Edition includes updated case studies and charts. This new edition looks at important topics in the industry such as: Real time monitoring of conversations (e.g., Twitter and Facebook) and the impact on branding and positioning; New info on landing pages, e-mail success factors; Behavioral economics to psychology of money and budgeting
Thuật ngữ chủ đề Customer relations.
Thuật ngữ chủ đề Financial planners -Marketing.
Thuật ngữ chủ đề Financial services industry-Computer network resources
Từ khóa tự do Dịch vụ tài chính
Từ khóa tự do Tài chính
Từ khóa tự do Quan hệ khách hàng
Khoa Quản trị kinh doanh và du lịch
Chuyên ngành Tài chính ngân hàng
Môn học Marketing dịch vụ tài chính
Tác giả(bs) CN Fanelli, Duke
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516012(2): 000118435, 000123063
000 00000nam#a2200000u##4500
00159604
00220
0047A6320C9-D1B8-4148-9F17-2186EA894011
005202203071359
008220225s2012 nju eng
0091 0
020 |a9781118065716
020|a9781118222409
020|a9781118236369
020|a9781118255704
039|a20220307135923|bhuongnt|c20220228102150|dtult|y20201001104036|zmaipt
0410 |aeng
044 |anju
08204|a332.10688|bEHR
1001|aEhrlich, Evelyn
24514|aThe financial services marketing handbook : |btactics and techniques that produce results / |cEvelyn Ehrlich, Duke Fanelli
250|a2nd ed.
260 |aHoboken, N.J. : |bBloomberg Press, |c2012
300 |axi, 196 p. ; |c30 cm.
520|aThe financial industry is under intense pressure to improve profits, retain high-value clients, and maintain brand equity--without straining budgets. The Financial Services Marketing Handbook, Second Edition gives sales and marketing professionals the information they need to stretch more value from each marketing dollar.The Second Edition includes updated case studies and charts. This new edition looks at important topics in the industry such as: Real time monitoring of conversations (e.g., Twitter and Facebook) and the impact on branding and positioning; New info on landing pages, e-mail success factors; Behavioral economics to psychology of money and budgeting
65000|aCustomer relations.
65010|aFinancial planners |xMarketing.
65010|aFinancial services industry|xComputer network resources
6530 |aDịch vụ tài chính
6530 |aTài chính
6530 |aQuan hệ khách hàng
690 |aQuản trị kinh doanh và du lịch
691 |aTài chính ngân hàng
692 |aMarketing dịch vụ tài chính
693 |aTài liệu tham khảo
70010|aFanelli, Duke
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516012|j(2): 000118435, 000123063
8561|uhttp://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/tailieumonhoc/000123063thumbimage.jpg
890|a2|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000118435 TK_Tài liệu môn học-MH MH TCNH 332.10688 EHR Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện Bản sao
2 000123063 TK_Tài liệu môn học-MH MH TCNH 332.10688 EHR Tài liệu Môn học 2 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện

Không có liên kết tài liệu số nào