• Bài trích
  • Giới thiệu về kiểm tra đánh giá trực tuyến trong lớp học ngôn ngữ /

Tác giả CN Kiều, Hồng Hạnh.
Nhan đề Giới thiệu về kiểm tra đánh giá trực tuyến trong lớp học ngôn ngữ /Kiều Hồng Hạnh.
Thông tin xuất bản Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2021
Mô tả vật lý tr. 57-62
Tóm tắt COVID-19 has seriously affected alomost all aspects of the society and education is not immune. The global pandemic has led to the suspension of teaching activities in many countries.In the university environment, the urgent transformation of the face to face classes to an online fomart has been carried out in a way that can be described as generally acceptable, being aware that the measures taken have been due to the urgency. However, having to facean oline evaluation is something that most institutions have never faced before. The teaching staff and students, therefore, have to give a response that integrates methodological and technological decisions, while ensuring other quality requirements. This paper aims to provide an overview of online assessment in language classroom and raises the needs of further investigation on the use of this assessment.
Tóm tắt Với mục đích cung cấp những kiến thức cơ bản về kiểm tra đánh giá trực tuyến, bài viết này mang đến những khái niệm cơ bản của hình thức kiểm tra đánh giá này, đồng thời cũng nêu lên sự cần thiết có những nghiên cứu sâu hơn về lĩnh vực này.
Đề mục chủ đề Online teaching--Evaluate
Đề mục chủ đề Giảng dạy trực tuyến--Đánh giá
Thuật ngữ không kiểm soát Đánh giá
Thuật ngữ không kiểm soát Evaluate
Thuật ngữ không kiểm soát Giảng dạy trực tuyến
Thuật ngữ không kiểm soát Online teaching
Nguồn trích Kỷ yếu hội thảo khoa học giáo viên năm học 2020-2021 Khoa tiếng Anh- 1/2021
000 00000nab#a2200000u##4500
00163772
0022
0044BB61AFD-785F-4031-BF8C-82C581C2D4F8
005202111261003
008211124s2021 vm eng
0091 0
039|a20211126100326|bhuongnt|c20211125083401|dhuongnt|y20211124164520|zhuongnt
0410 |aeng
044 |avm
1000 |aKiều, Hồng Hạnh.
24510|aGiới thiệu về kiểm tra đánh giá trực tuyến trong lớp học ngôn ngữ /|cKiều Hồng Hạnh.
260 |aHà Nội :|bĐại học Hà Nội,|c2021
300 |atr. 57-62
520 |aCOVID-19 has seriously affected alomost all aspects of the society and education is not immune. The global pandemic has led to the suspension of teaching activities in many countries.In the university environment, the urgent transformation of the face to face classes to an online fomart has been carried out in a way that can be described as generally acceptable, being aware that the measures taken have been due to the urgency. However, having to facean oline evaluation is something that most institutions have never faced before. The teaching staff and students, therefore, have to give a response that integrates methodological and technological decisions, while ensuring other quality requirements. This paper aims to provide an overview of online assessment in language classroom and raises the needs of further investigation on the use of this assessment.
520 |aVới mục đích cung cấp những kiến thức cơ bản về kiểm tra đánh giá trực tuyến, bài viết này mang đến những khái niệm cơ bản của hình thức kiểm tra đánh giá này, đồng thời cũng nêu lên sự cần thiết có những nghiên cứu sâu hơn về lĩnh vực này.
65010|aOnline teaching|xEvaluate
65017|aGiảng dạy trực tuyến|xĐánh giá
6530 |aĐánh giá
6530 |aEvaluate
6530 |aGiảng dạy trực tuyến
6530 |aOnline teaching
773 |tKỷ yếu hội thảo khoa học giáo viên năm học 2020-2021 Khoa tiếng Anh|g1/2021
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào