DDC 658.8
Tác giả CN Wirtz, Jochen.
Nhan đề Essentials of services marketing / Jochen Wirtz, Christopher H Lovelock.
Lần xuất bản 4th ed.
Thông tin xuất bản Harlow, England : Prentice Hall, 2023
Mô tả vật lý 649 p. : ill. (chiefly colour) ; 28 cm.
Tóm tắt Essentials of Services Marketing is meant for courses directed at undergraduate and polytechnic students, especially those heading for a career in the service sector, whether at the executive or management level. It delivers streamlined coverage of services marketing topics with an exciting global outlook with visual learning aids and clear language. It has been designed so that instructors can make selective use of chapters and cases to teach courses of different lengths and formats in either services marketing or services management.
Thuật ngữ chủ đề Marketing
Thuật ngữ chủ đề Business and Management
Thuật ngữ chủ đề Service industries-Marketing
Thuật ngữ chủ đề Service industries -Marketing
Từ khóa tự do Marketing
Từ khóa tự do Tiếp thị
Từ khóa tự do Kinh doanh
Từ khóa tự do Dịch vụ
Từ khóa tự do Dịch vụ công nghiệp
Khoa Khoa Quản trị kinh doanh và du lịch
Chuyên ngành Quản trị kinh doanh
Môn học Marketing dịch vụ
Tác giả(bs) CN Lovelock, Christopher H.
Tác giả(bs) CN Chew, Patricia.
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516011(1): 000140087
000 00000nam#a2200000ui#4500
00169512
00220
0041C628F2A-1BFA-4E7F-819A-E6ABEF48711D
005202403010958
008211004s2023 enk eng
0091 0
020 |a1292425199
020 |a9781292425191
022 |a1292089954
039|a20240301095829|bhuongnt|c20240229150326|dtult|y20240223095703|zmaipt
041 |aeng
044 |aenk
08204|a658.8|bWIR
1001 |aWirtz, Jochen.
24510|aEssentials of services marketing / |cJochen Wirtz, Christopher H Lovelock.
250 |a4th ed.
260 |aHarlow, England :|bPrentice Hall,|c2023
300 |a649 p. : |bill. (chiefly colour) ;|c28 cm.
520 |aEssentials of Services Marketing is meant for courses directed at undergraduate and polytechnic students, especially those heading for a career in the service sector, whether at the executive or management level. It delivers streamlined coverage of services marketing topics with an exciting global outlook with visual learning aids and clear language. It has been designed so that instructors can make selective use of chapters and cases to teach courses of different lengths and formats in either services marketing or services management.
65000|aMarketing
65000|aBusiness and Management
65010|aService industries|xMarketing
65010|aService industries |xMarketing
6530 |aMarketing
6530 |aTiếp thị
6530 |aKinh doanh
6530 |aDịch vụ
6530 |aDịch vụ công nghiệp
690|aKhoa Quản trị kinh doanh và du lịch
691 |aQuản trị kinh doanh
692|aMarketing dịch vụ
693|aTài liệu tham khảo
7001 |aLovelock, Christopher H.
7001 |aChew, Patricia.
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516011|j(1): 000140087
8561|uhttp://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/tailieumonhoc/000140087thumbimage.jpg
890|a1|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000140087 TK_Tài liệu môn học-MH MH QTKD 658.8 WIR Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện

Không có liên kết tài liệu số nào