• Bài trích
  • Giảng dạy tiếng Anh trong thời đại truyền thông số từ góc nhìn của ngôn ngữ học xã hội =

Tác giả CN Nguyễn, Văn Long.
Nhan đề Giảng dạy tiếng Anh trong thời đại truyền thông số từ góc nhìn của ngôn ngữ học xã hội =Teaching english in the digital age: A sociolinguistic perspective /Nguyễn Văn Long.
Thông tin xuất bản 2015
Mô tả vật lý tr.30-35
Tóm tắt Teaching englíh in the digital age: a sociolinguistics, including the topics, trends and social-orientad language learning that global researchers have pointed out, in order to help us associate the stance of digital discourse in this field of linguistics. Through thse studies, it is seen there are four concept that should be defined in sociolinguistics in this digital media era: discourse, techonogy, multi-dimensional communication, and ideology. The analysis revolves around the relationship between the concepts above and provide orientations for teaching foreign languages in this digitized era.
Đề mục chủ đề Tiếng Anh--Giảng dạy--TVĐHHN
Thuật ngữ không kiểm soát Ngôn ngữ học xã hội
Thuật ngữ không kiểm soát Digital discourse
Thuật ngữ không kiểm soát Digital era
Thuật ngữ không kiểm soát Truyền thông số
Thuật ngữ không kiểm soát English teaching
Thuật ngữ không kiểm soát Giảng dạy ngoại ngữ
Nguồn trích Ngôn ngữ và đời sống.- 2015, Số 11 (241).
000 00000cab a2200000 a 4500
00137565
0022
00448029
008160304s2015 vm| vie
0091 0
022|a08683409
039|a20160304160621|bngant|y20160304160621|zngant
0410 |avie
044|avm
1000 |aNguyễn, Văn Long.
24510|aGiảng dạy tiếng Anh trong thời đại truyền thông số từ góc nhìn của ngôn ngữ học xã hội =|bTeaching english in the digital age: A sociolinguistic perspective /|cNguyễn Văn Long.
260|c2015
300|atr.30-35
3620 |aSố 11 (241) 2015.
520|aTeaching englíh in the digital age: a sociolinguistics, including the topics, trends and social-orientad language learning that global researchers have pointed out, in order to help us associate the stance of digital discourse in this field of linguistics. Through thse studies, it is seen there are four concept that should be defined in sociolinguistics in this digital media era: discourse, techonogy, multi-dimensional communication, and ideology. The analysis revolves around the relationship between the concepts above and provide orientations for teaching foreign languages in this digitized era.
65017|aTiếng Anh|xGiảng dạy|2TVĐHHN
6530 |aNgôn ngữ học xã hội
6530 |aDigital discourse
6530 |aDigital era
6530 |aTruyền thông số
6530 |aEnglish teaching
6530 |aGiảng dạy ngoại ngữ
773|tNgôn ngữ và đời sống.|g2015, Số 11 (241).
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào