Tác giả CN
| Nguyễn, Văn Long. |
Nhan đề
| Giảng dạy tiếng Anh trong thời đại truyền thông số từ góc nhìn của ngôn ngữ học xã hội =Teaching english in the digital age: A sociolinguistic perspective /Nguyễn Văn Long. |
Thông tin xuất bản
| 2015 |
Mô tả vật lý
| tr.30-35 |
Tóm tắt
| Teaching englíh in the digital age: a sociolinguistics, including the topics, trends and social-orientad language learning that global researchers have pointed out, in order to help us associate the stance of digital discourse in this field of linguistics. Through thse studies, it is seen there are four concept that should be defined in sociolinguistics in this digital media era: discourse, techonogy, multi-dimensional communication, and ideology. The analysis revolves around the relationship between the concepts above and provide orientations for teaching foreign languages in this digitized era. |
Đề mục chủ đề
| Tiếng Anh--Giảng dạy--TVĐHHN |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Ngôn ngữ học xã hội |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Digital discourse |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Digital era |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Truyền thông số |
Thuật ngữ không kiểm soát
| English teaching |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Giảng dạy ngoại ngữ |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ và đời sống.- 2015, Số 11 (241). |
|
000
| 00000cab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 37565 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 48029 |
---|
008 | 160304s2015 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08683409 |
---|
039 | |a20160304160621|bngant|y20160304160621|zngant |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aNguyễn, Văn Long. |
---|
245 | 10|aGiảng dạy tiếng Anh trong thời đại truyền thông số từ góc nhìn của ngôn ngữ học xã hội =|bTeaching english in the digital age: A sociolinguistic perspective /|cNguyễn Văn Long. |
---|
260 | |c2015 |
---|
300 | |atr.30-35 |
---|
362 | 0 |aSố 11 (241) 2015. |
---|
520 | |aTeaching englíh in the digital age: a sociolinguistics, including the topics, trends and social-orientad language learning that global researchers have pointed out, in order to help us associate the stance of digital discourse in this field of linguistics. Through thse studies, it is seen there are four concept that should be defined in sociolinguistics in this digital media era: discourse, techonogy, multi-dimensional communication, and ideology. The analysis revolves around the relationship between the concepts above and provide orientations for teaching foreign languages in this digitized era. |
---|
650 | 17|aTiếng Anh|xGiảng dạy|2TVĐHHN |
---|
653 | 0 |aNgôn ngữ học xã hội |
---|
653 | 0 |aDigital discourse |
---|
653 | 0 |aDigital era |
---|
653 | 0 |aTruyền thông số |
---|
653 | 0 |aEnglish teaching |
---|
653 | 0 |aGiảng dạy ngoại ngữ |
---|
773 | |tNgôn ngữ và đời sống.|g2015, Số 11 (241). |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|