• Sách
  • 303.342 HOG
    Invisible influence :

DDC 303.342
Tác giả CN Hogan, Kevin.
Nhan đề Invisible influence : the power to persuade anyone, any time, anywhere / Kevin Hogan.
Thông tin xuất bản Hoboken, New Jersey : Wiley, 2013
Mô tả vật lý xii, 211 p. ; 23 cm.
Phụ chú Sách quỹ Châu Á.
Tóm tắt Invisible Influence shows readers how to quietly persuade others to choose them or their product. The book includes new scientific discoveries in subtle influence that show a few fascinating and unique approaches to influence. The book will highlight how people feel about products, services and people, and the mental shortcuts they use to buy. It will then teach readers how to utilize this cluster of information in subliminally influencing others in order to sell, market, and communicate more effectively.
Thuật ngữ chủ đề Psychology-Communication-Persuasion-Influence.
Thuật ngữ chủ đề Tâm lí học-Giao tiếp-Thuyết phục-Ảnh hưởng-TVĐHHN.
Từ khóa tự do Giao tiếp
Từ khóa tự do Ảnh hưởng
Từ khóa tự do Psychology
Từ khóa tự do Communication
Từ khóa tự do Tâm lí học
Từ khóa tự do Influence
Từ khóa tự do Persuasion
Từ khóa tự do Thuyết phục
Địa chỉ 100TK_Tiếng Anh-AN(2): 000093259-60
000 00000nam a2200000 a 4500
00145085
0021
00455704
005202011251648
008161112s2013 nju eng
0091 0
020|a9781118602256
035##|a819070531
039|a20201125164814|banhpt|y20161112123227|zhuongnt
0410 |aeng
044|anju
08204|a303.342|bHOG
090|a303.342|bHOG
1001 |aHogan, Kevin.
24510|aInvisible influence :|bthe power to persuade anyone, any time, anywhere /|cKevin Hogan.
260|aHoboken, New Jersey :|bWiley,|c2013
300|axii, 211 p. ;|c23 cm.
500|aSách quỹ Châu Á.
520|aInvisible Influence shows readers how to quietly persuade others to choose them or their product. The book includes new scientific discoveries in subtle influence that show a few fascinating and unique approaches to influence. The book will highlight how people feel about products, services and people, and the mental shortcuts they use to buy. It will then teach readers how to utilize this cluster of information in subliminally influencing others in order to sell, market, and communicate more effectively.
65010|aPsychology|xCommunication|xPersuasion|xInfluence.
65017|aTâm lí học|xGiao tiếp|xThuyết phục|xẢnh hưởng|2TVĐHHN.
6530 |aGiao tiếp
6530 |aẢnh hưởng
6530 |aPsychology
6530 |aCommunication
6530 |aTâm lí học
6530 |aInfluence
6530 |aPersuasion
6530 |aThuyết phục
852|a100|bTK_Tiếng Anh-AN|j(2): 000093259-60
890|a2|b2|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000093259 TK_Tiếng Anh-AN 303.342 HOG Sách 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
2 000093260 TK_Tiếng Anh-AN 303.342 HOG Sách 2

Không có liên kết tài liệu số nào