• Sách
  • 372.11024 WEI
    Elementary classroom management :

DDC 372.11024
Tác giả CN Weinstein, Carol Simon.
Nhan đề Elementary classroom management : lessons from research and practice / Carol Simon Weinstein, Andrew J Mignano.
Lần xuất bản 4th ed.
Thông tin xuất bản Boston : McGraw-Hill, 2007
Mô tả vật lý xxvi, 456, [7] p. : ill. ; 24 cm.
Tóm tắt Stressing the need to build caring, supportive relationships with and among students, this text offers research-based guidance on effective classroom management. It addresses current concerns about student motivation and helps prospective and beginning teachers develop a philosophy of classroom management that focuses on building connections with students and creating safe, caring classrooms." "The text profiles five master teachers (grades K, 1, 3, 4 and 5/6) in very different school settings as they create classrooms that are orderly and productive, humane and caring.
Thuật ngữ chủ đề Classroom management-United States-Case studies.
Thuật ngữ chủ đề Giáo dục-Hoa Kỳ-TVĐHHN.
Thuật ngữ chủ đề Education, Elementary-United States-Case studies.
Thuật ngữ chủ đề Home and school-United States.
Tên vùng địa lý Hoa Kỳ.
Từ khóa tự do Giáo dục tiểu học
Từ khóa tự do Quản lí lớp học
Từ khóa tự do Gia đình và trường học
Tác giả(bs) CN Mignano, Andrew J.
Tác giả(bs) CN Romano, Molly E.
Địa chỉ 100TK_Tiếng Anh-AN(1): 000075200
000 00000cam a2200000 a 4500
00160485
0021
004F5A990C6-4E89-4174-98F7-6D1B3AF39F25
005202101141109
008131021s2007 mau eng
0091 0
020|a0073010367
035##|a1083192138
039|y20210114110914|zanhpt
0410 |aeng
044|amau
08204|a372.11024|bWEI
1001 |aWeinstein, Carol Simon.
24510|aElementary classroom management :|blessons from research and practice /|cCarol Simon Weinstein, Andrew J Mignano.
250|a4th ed.
260|aBoston :|bMcGraw-Hill,|c2007
300|axxvi, 456, [7] p. :|bill. ;|c24 cm.
520|aStressing the need to build caring, supportive relationships with and among students, this text offers research-based guidance on effective classroom management. It addresses current concerns about student motivation and helps prospective and beginning teachers develop a philosophy of classroom management that focuses on building connections with students and creating safe, caring classrooms." "The text profiles five master teachers (grades K, 1, 3, 4 and 5/6) in very different school settings as they create classrooms that are orderly and productive, humane and caring.
65000|aClassroom management|zUnited States|xCase studies.
65007|aGiáo dục|zHoa Kỳ|2TVĐHHN.
65010|aEducation, Elementary|zUnited States|xCase studies.
65010|aHome and school|zUnited States.
6514|aHoa Kỳ.
6530 |aGiáo dục tiểu học
6530|aQuản lí lớp học
6530|aGia đình và trường học
7001 |aMignano, Andrew J.
7001 |aRomano, Molly E.
852|a100|bTK_Tiếng Anh-AN|j(1): 000075200
890|a1|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000075200 TK_Tiếng Anh-AN 372.11024 WEI Sách 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện

Không có liên kết tài liệu số nào