DDC 658.827
Tác giả CN Keller, Kevin Lane
Nhan đề Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller, Vanitha Swaminathan.
Lần xuất bản 5th ed, Global edition.
Thông tin xuất bản Upper Saddle River : Pearson, 2020
Mô tả vật lý 1 online resource (622 p.) ; 28 cm.
Tóm tắt This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. For courses in brand management. Create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity looks at branding from the perspective of the consumer, and provides a framework that identifies, defines, and measures brand equity. Using insight from both academics and industry practitioners
Thuật ngữ chủ đề Product management
Thuật ngữ chủ đề Brand name products-Management.
Từ khóa tự do Tiếp thị
Từ khóa tự do Quản lí sản phẩm
Từ khóa tự do Quản lí thương hiệu
Khoa Quản trị kinh doanh và Du lịch
Chuyên ngành Marketing
Chuyên ngành Quản trị dịch vụ Du lịch và lữ hành
Chuyên ngành Quản trị dịch vụ Du lịch và lữ hành chất lượng cao
Môn học Marketing điểm đến
Tác giả(bs) CN Swaminathan, Vanitha
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516014(1): 000123052
000 00000nam#a2200000u##4500
00164778
00220
00462A36D58-3B6A-484A-9BA5-70408C224E10
005202202231439
008220222s2020 nju eng
0091 0
020 |a1292314966
020 |a9781292314969
039|a20220223143910|btult|c20220222143749|danhpt|y20220222103344|zanhpt
0410 |aeng
044 |anju
08204|a658.827|bKEL
1001 |aKeller, Kevin Lane
24510|aStrategic brand management : |bbuilding, measuring, and managing brand equity / |cKevin Lane Keller, Vanitha Swaminathan.
250 |a5th ed, Global edition.
260 |aUpper Saddle River :|bPearson, |c2020
300 |a1 online resource (622 p.) ; |c28 cm.
520 |aThis title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. For courses in brand management. Create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity looks at branding from the perspective of the consumer, and provides a framework that identifies, defines, and measures brand equity. Using insight from both academics and industry practitioners
65000|aProduct management
65010|aBrand name products|xManagement.
6530 |aTiếp thị
6530 |aQuản lí sản phẩm
6530 |aQuản lí thương hiệu
690 |aQuản trị kinh doanh và Du lịch
691 |aMarketing
691|aQuản trị dịch vụ Du lịch và lữ hành
691|aQuản trị dịch vụ Du lịch và lữ hành chất lượng cao
692 |aMarketing điểm đến
693 |aTài liệu tham khảo
7001 |aSwaminathan, Vanitha
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516014|j(1): 000123052
8561|uhttp://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/tailieumonhoc/000123052thumbimage.jpg
890|a1|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000123052 TK_Tài liệu môn học-MH MH MAR 658.827 KEL Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện