DDC 658.802
Tác giả CN Fill, Chris
Nhan đề Marketing communications : touchpoints, sharing and disruption / Chris Fill, Sarah Turnbull.
Lần xuất bản 8th ed.
Thông tin xuất bản Harlow, England ; New York : Pearson, 2019
Mô tả vật lý xli, 775 p. : color ill. ; 27 cm.
Tóm tắt The new edition of 'Marketing Communications' delivers a rich blend of theory with examples of contemporary marketing practice. Providing a critical insight into how brands engage audiences, Fill and Turnbull continues to be the definitive marketing communications text for undergraduate and postgraduate students in marketing and related fields. The eighth edition, which contains two new chapters, reflects the changing and disruptive world of marketing communications. Throughout the text the impact of digital media and its ability to influence audience, client, and agency experiences, is considered
Thuật ngữ chủ đề Communication in marketing
Thuật ngữ chủ đề Sales promotion
Thuật ngữ chủ đề Marketing channels
Từ khóa tự do Tiếp thị
Từ khóa tự do Truyền thông
Từ khóa tự do Quản lí thương hiệu
Khoa Quản trị kinh doanh và Du lịch
Chuyên ngành Marketing
Chuyên ngành Quản trị kinh doanh
Chuyên ngành Quản trị dịch vụ Du lịch lữ hành
Môn học Truyền thông Marketing Tích hợp
Môn học Xây dựng và quản trị thương hiệu
Môn học Marketing tới khách hàng doanh nghiệp
Tác giả(bs) CN Turnbull, Sarah,
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516014(1): 000123053
000 00000nam#a2200000u##4500
00164784
00220
004766D96EC-D3B8-48BF-9C60-9ED377A0682D
005202202231353
008220222s2019 enk eng
0091 0
020 |a9781292234977
020|a9781292235004 (epub)
020|a9781292235011 (pdf)
039|a20220223135310|btult|c20220222143842|danhpt|y20220222142514|zanhpt
0410 |aeng
044 |aenk
08204|a658.802|bFIL
1001 |aFill, Chris
24510|aMarketing communications : |btouchpoints, sharing and disruption / |cChris Fill, Sarah Turnbull.
250 |a8th ed.
260 |aHarlow, England ; New York :|bPearson,|c2019
300 |axli, 775 p. :|bcolor ill. ;|c27 cm.
520 |aThe new edition of 'Marketing Communications' delivers a rich blend of theory with examples of contemporary marketing practice. Providing a critical insight into how brands engage audiences, Fill and Turnbull continues to be the definitive marketing communications text for undergraduate and postgraduate students in marketing and related fields. The eighth edition, which contains two new chapters, reflects the changing and disruptive world of marketing communications. Throughout the text the impact of digital media and its ability to influence audience, client, and agency experiences, is considered
65000|aCommunication in marketing
65000|aSales promotion
65000|aMarketing channels
6530 |aTiếp thị
6530 |aTruyền thông
6530 |aQuản lí thương hiệu
690 |aQuản trị kinh doanh và Du lịch
691 |aMarketing
691|aQuản trị kinh doanh
691|aQuản trị dịch vụ Du lịch lữ hành
692 |aTruyền thông Marketing Tích hợp
692|aXây dựng và quản trị thương hiệu
692|aMarketing tới khách hàng doanh nghiệp
693 |aGiáo trình
693|aTài liệu tham khảo
7001 |aTurnbull, Sarah,
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516014|j(1): 000123053
890|a1|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000123053 TK_Tài liệu môn học-MH MH MAR 658.802 FIL Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện

Không có liên kết tài liệu số nào