• Bài trích
  • Assessing children’s proficiency in a minority language: exploring the relationships between home language exposure, test performance and teacher and parent ratings of school-age Irish-English bilinguals /

Tác giả CN Fhlannchadha , Siobhán Nic.
Nhan đề Assessing children’s proficiency in a minority language: exploring the relationships between home language exposure, test performance and teacher and parent ratings of school-age Irish-English bilinguals / Siobhán Nic Fhlannchadha, Tina M. Hickey.
Thông tin xuất bản UK : Taylor & Francis Group, 2019.
Mô tả vật lý p. 340-362 ; 26 cm.
Đề mục chủ đề Ngôn ngữ--Giảng dạy
Thuật ngữ không kiểm soát Minority language
Thuật ngữ không kiểm soát Bilingualism
Thuật ngữ không kiểm soát Heritage languages
Thuật ngữ không kiểm soát Ngữ pháp
Thuật ngữ không kiểm soát Irish acquisition
Thuật ngữ không kiểm soát Grammatical gender
Thuật ngữ không kiểm soát Trẻ em dân tộc thiểu số
Thuật ngữ không kiểm soát Trẻ em Ailen
Thuật ngữ không kiểm soát Ngôn ngữ
Thuật ngữ không kiểm soát Giảng dạy
Tác giả(bs) CN Hickey, Tina M.
Nguồn trích Language and Education- Vol.33, No 4/2019
    Vốn tư liệu
000 00000nas#a2200000ui#4500
00158458
0022
004E25B40AA-0E48-44D4-BA63-7BFECE9DF396
005202004131737
008040910s2019 | eng
0091 0
022 |a07908318
039|a20200413173751|btult|c20200407104048|dthuvt|y20200407100148|zthuvt
0410 |aeng
044 |aenk
1001|aFhlannchadha , Siobhán Nic.
24510|aAssessing children’s proficiency in a minority language: exploring the relationships between home language exposure, test performance and teacher and parent ratings of school-age Irish-English bilinguals / |cSiobhán Nic Fhlannchadha, Tina M. Hickey.
260 |aUK : |bTaylor & Francis Group, |c2019.
300 |ap. 340-362 ; |c26 cm.
65017|aNgôn ngữ|xGiảng dạy
6530|aMinority language
6530|aBilingualism
6530|aHeritage languages
6530|aNgữ pháp
6530|aIrish acquisition
6530|aGrammatical gender
6530|aTrẻ em dân tộc thiểu số
6530|aTrẻ em Ailen
6530|aNgôn ngữ
6530|aGiảng dạy
700|aHickey, Tina M.
773 |tLanguage and Education|gVol.33, No 4/2019
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào