DDC 338.4791
Tác giả CN Goeldner, Charles R.
Nhan đề Tourism : Principles, practices, philosophies / Charles R. Goeldner, J. R. Brent Ritchie.
Lần xuất bản 12th ed.
Thông tin xuất bản Hoboken, N.J. : Wiley, 2012
Mô tả vật lý xviii, 494 p. : ill. ; 29 cm.
Tóm tắt The 12th Edition of Tourism: Principles, Practices, Philosophies explores major concepts in tourism, what makes tourism possible, and how tourism can become an important factor in the wealth of any nation. It is written in global terms, making it appropriate not only in the US but also for our subsidiary markets. It provides an overview of the principles, practices, and philosophies that affect the cultural, social, economic, psychological, and marketing aspects of human travel and the tourism industry. It looks at all aspects of the industry that serves travelers. The 12th Edition is an overall update of this leading comprehensive tourism text. Because the tourism industry changes so rapidly, the revision involves adding new developments, updating data, updating profiles, expanding some sectors, adding new web sites, adding selected references, and expanding the glossary. B & Bs, time share, meetings and conventions, sustainable tourism, climate change, social media, mobile marketing are some topics given expanded coverage in this new 12th Edition"
Thuật ngữ chủ đề Tourism
Từ khóa tự do Du lịch
Khoa Quản trị kinh doanh và Du lịch
Chuyên ngành Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành
Chuyên ngành Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành chất lượng cao
Môn học Nhập môn du lịch
Tác giả(bs) CN Ritchie, J. R. Brent
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516013(2): 000123522, 000136988
000 00000nam#a2200000u##4500
00162240
00220
00474CB2544-9814-435F-A8A5-43E012599F0C
005202302121408
008210821s2012 nju eng
0091 0
020 |a 9781118071779
039|a20230212140805|bmaipt|c20220324081232|dtult|y20210821105615|ztult
0410 |aeng
044 |anju
08204|a338.4791|bGOE
1001 |aGoeldner, Charles R.
24510|aTourism : |bPrinciples, practices, philosophies / |cCharles R. Goeldner, J. R. Brent Ritchie.
250|a12th ed.
260 |aHoboken, N.J. :|bWiley, |c2012
300 |axviii, 494 p. : |bill. ; |c29 cm.
520|aThe 12th Edition of Tourism: Principles, Practices, Philosophies explores major concepts in tourism, what makes tourism possible, and how tourism can become an important factor in the wealth of any nation. It is written in global terms, making it appropriate not only in the US but also for our subsidiary markets. It provides an overview of the principles, practices, and philosophies that affect the cultural, social, economic, psychological, and marketing aspects of human travel and the tourism industry. It looks at all aspects of the industry that serves travelers. The 12th Edition is an overall update of this leading comprehensive tourism text. Because the tourism industry changes so rapidly, the revision involves adding new developments, updating data, updating profiles, expanding some sectors, adding new web sites, adding selected references, and expanding the glossary. B & Bs, time share, meetings and conventions, sustainable tourism, climate change, social media, mobile marketing are some topics given expanded coverage in this new 12th Edition"
65000|aTourism
6530 |aDu lịch
690 |aQuản trị kinh doanh và Du lịch
691 |aQuản trị dịch vụ du lịch và lữ hành
691 |aQuản trị dịch vụ du lịch và lữ hành chất lượng cao
692 |aNhập môn du lịch
693|aGiáo trình
7001 |aRitchie, J. R. Brent
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516013|j(2): 000123522, 000136988
8561|uhttp://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/tailieumonhoc/000123522thumbimage.jpg
890|a2|b0|c1|d2
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000123522 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 338.4791 GOE Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
2 000136988 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 338.4791 GOE Tài liệu Môn học 2 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện